• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Sweetheart2017
    Myselfandi skrev 2020-01-03 17:14:34 följande:

Hoppas verkligen att allt ser bra ut. Vilken vecka är du i? Jag har mått rätt illa men de börjar lugna sig. Nu är jag mer yr, brösten ömmar till och från. Blir orolig när symtomen försvinner men är tacksam för att må bättre. Vet du om det är vanligt med symtom som kommer och går?

Oj ingen aning. När jag fick mitt missfall i v 12+3 den 2 oktober förra året så försvann alla symtom ca en vecka innan. Nu har jag inga symtom mer än ömmande bröst. Sitter i kö till 1177 nu.
  • Anonym (Bf17aug)
    Sweetheart2017 skrev 2020-01-03 21:10:44 följande:

Oj ingen aning. När jag fick mitt missfall i v 12+3 den 2 oktober förra året så försvann alla symtom ca en vecka innan. Nu har jag inga symtom mer än ömmande bröst. Sitter i kö till 1177 nu.

För flytningarna? Vad sa de? Brukar vara helt naturligt med lite smårosa flytningar i början sa de på vc till mig. Men förstår oron efter tidigare missfall.
  • amandamandy94

Var på VUL idag och trodde jag var 11+2 veckor men jag var 8 veckor (väldigt oregelbunden mens och PCO, 25 år), men mot min största skräck kunde hon inte se någon hjärtaktivitet... :( Fostret var så stort det ska vara i vecka 8 så det måste ha hänt inom dagarna att hjärtat slutade slå :( Har en abort bakom mig för 2 år sen så var rädd att min nästa graviditet (denna) skulle sluta i missfall. Min gynekolog kallade det för ?delayed miscarriage? för har inte börjat blöda än och valde att låta kroppen sköta det själv men om inget har hänt inom 1 vecka måste jag gå och få tabletter. Hoppas att min nästa graviditet ger mig min lilla ängel som jag längtar efter så mycket.

• Zebran89
    amandamandy94 skrev 2020-01-03 23:40:31 följande:

Var på VUL idag och trodde jag var 11+2 veckor men jag var 8 veckor (väldigt oregelbunden mens och PCO, 25 år), men mot min största skräck kunde hon inte se någon hjärtaktivitet... :( Fostret var så stort det ska vara i vecka 8 så det måste ha hänt inom dagarna att hjärtat slutade slå :( Har en abort bakom mig för 2 år sen så var rädd att min nästa graviditet (denna) skulle sluta i missfall. Min gynekolog kallade det för ?delayed miscarriage? för har inte börjat blöda än och valde att låta kroppen sköta det själv men om inget har hänt inom 1 vecka måste jag gå och få tabletter. Hoppas att min nästa graviditet ger mig min lilla ängel som jag längtar efter så mycket.

Åh vad tråkigt att läsa :'( beklagar verkligen.. Styrkekramar till dig!
  • Sweetheart2017
    Anonym (Bf17aug) skrev 2020-01-03 21:54:36 följande:

För flytningarna? Vad sa de? Brukar vara helt naturligt med lite smårosa flytningar i början sa de på vc till mig. Men förstår oron efter tidigare missfall.

Dem sa att de var normalt och behöver inte vara tecken på missfall. De har inte kommit något mer nu så förhoppningsvis är allting bra därinne.
  • hundenhubbe
    amandamandy94 skrev 2020-01-03 23:40:31 följande:

Åh vad jobbigt... beklagar verkligen <3
  • Anonym (42 år och plussat)

Alma..är du kvar?

• Anonym (Alma)

Hej, jag är kvar!

Anonym (42 år och plussat) skrev 2020-01-05 03:15:35 följande:

Alma..är du kvar?

• sofiealice

Hej! Har läst denna tråden lite men inte kommenterat då jag glömt av min inloggning, men nu så!

Gravid i v 6+6 enligt app, så beräknad till 23 augusti :)

Har precis blivit medlem i gruppen på fb med!

• ElliPelli

Hej på er alla!

Plussade den 29/11 och är beräknad till den 1/8 ???? Har en dotter sedan tidigare född i oktober 2018.

Spännande hur olika graviditeter kan vara. Med dottern mådde jag illa vid mycket matos, men i övrigt var det en rätt okej graviditet till att börja med. Den här gången mår jag konstant illa och har kaskadkräkts flera gånger. Fixar knappt att byta dotterns bajsblöjor på morgnarna ????

Är det en Facebookgrupp startad? Är i så fall gärna med ???? Den som är ansvarig kanske kan skicka mig ett PM? ????

Svar på tråden BF augusti 2020