• Blåsippa123

BF augusti 2020

Hej!

Jag plussade igår!

Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!

Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)

• Svar på tråden BF augusti 2020
  • Marina09
    hannis12345 skrev 2019-12-30 10:26:47 följande:

Vilken vecka är du i?

Man kan blöda mellanblödningar - rätt vanligt fram till v 14.

Gjorde det med mitt första barn.

Mer klumpar o tjock blod man kan vara lite vaksam på..

Tack för att du tog dig tid att svara.Hjärta

Vecka 5-6, har första tiden hos BM 14/1.
    Är så rädd och orolig nu. Bara gråter. Har ont i magen och bröstkorgen. Sån fruktansvärd ångest. Törs inte göra ett nytt test. Gråter
  • Anonym (42 år och plussat)
    Marina09 skrev 2019-12-30 10:54:19 följande:

Tack för att du tog dig tid att svara.

Vecka 5-6, har första tiden hos BM 14/1.

Är så rädd och orolig nu. Bara gråter. Har ont i magen och bröstkorgen. Sån fruktansvärd ångest. Törs inte göra ett nytt test. 

Jobbigt...men hur mycket blöder du?
  • Marina09
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-30 10:56:21 följande:

Ungefär som i början av mensen. Ringde BM nu. De ska ringa upp vid 14. De säger säkert bara att jag ska avvakta. ????
  • Marina09
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-30 10:56:21 följande:

Ungefär som i början av mensen. Ringde BM nu. De ska ringa upp vid 14. De säger säkert bara att jag ska avvakta. ????
  • Myselfandi
    Marina09 skrev 2019-12-30 11:18:53 följande:

Håller tummarna för dig. Precis så där var det för mig i 5+1. Var helt övertygad om missfall men vi har sett ett litet hjärta picka i 6+3. Jag har småblött till och från efter det.
  • Anonym (42 år och plussat)
    Marina09 skrev 2019-12-30 11:18:53 följande:

Jag hade lite svagt rosa v 5 men blev inte missfall.

För något år sedan fick jag missfall i v 9 men blödde inget utan hade på känn att något var fel...Alla symtom försvann...

Så det kan vara så olika.

Förstår dock din oro. Men försök tänka att om det är missfall så kan du ändå inte göra något åt det och "bättre" att det är så tidigt isåfall ...
  • hundenhubbe
    Rosafluff4 skrev 2019-12-30 10:26:31 följande:

Gör det? Ser inget om det finns grupper för olika delar av landet! Skriv gärna vilket nummer på inlägget så jag lättare hittar!

Blandat från olika delar i Sverige. ALLA som vill vara med måste själva skicka ett vänförslag till mig på Facebook. Ida funseth, östersund
  • Marina09
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-30 12:00:57 följande:

Jag hade lite svagt rosa v 5 men blev inte missfall.

För något år sedan fick jag missfall i v 9 men blödde inget utan hade på känn att något var fel...Alla symtom försvann...

Så det kan vara så olika.

Förstår dock din oro. Men försök tänka att om det är missfall så kan du ändå inte göra något åt det och "bättre" att det är så tidigt isåfall ...

Tog ett nytt test, inget plus. Blöder mer och mer. Så tungt.
  • Myselfandi
    Marina09 skrev 2019-12-30 14:51:14 följande:

Tog ett nytt test, inget plus. Blöder mer och mer. Så tungt.

Å så ledsamt. Jag beklagar verkligen!
  • Anonym (Alma)
    Anonym (42 år och plussat) skrev 2019-12-29 19:30:10 följande:

Alma , är du med i facebook gruppen?

Hur når vi varandra?

Hej! Fullt upp med kidsen...har du någon Mail så skriver jag mitt namn hit där. Pallar inte gå ut offentligt än ;)
Svar på tråden BF augusti 2020