BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Jag är i Alperna o åker skidor över nyår med min kille, så rätt skönt o slippa frågor. Tog iof lite champagne vid tolv slaget..
Ngn från sthlm här?
Jag är 5+5 ish, o vill verkligen få till ett tidigt ultraljud asap nästa v men verkar va sjukt svårt överallt o sthlm!
Vi skyllde på att jag hade jour på jobbet över jul och måste kunna ta bilen om det ringde. Jag tror att alla gick på det men sambon misstänker att hans mamma är oss på spåren!
Jag är i Alperna o åker skidor över nyår med min kille, så rätt skönt o slippa frågor. Tog iof lite champagne vid tolv slaget..
Ngn från sthlm här?
Jag är 5+5 ish, o vill verkligen få till ett tidigt ultraljud asap nästa v men verkar va sjukt svårt överallt o sthlm!
Jag är i vecka 7 och har mått illa i en vecka. Det kom smygande och har bara blivit värre och värre och i dag kräktes jag.
Nu har jag införskaffat mig både postafen och sea band så hoppas jag att det lägger sig snart.
Ni som inte valt att avslöja graviditeten för någon än. Vad hade ni för ursäkt för vännerna för att inte dricka alkohol? Jag har skyllt på jobb hela jul och nyår och alla har trott att jag är gravid! Men jag har bara nekat det xD hur har det gått för er andra?
Ngn från sthlm här?
Hmmm blev nåt konstigt med att gamla meddelandet kom med där... Aja, det var inte meningen :)
Kul att läsa hur alla har gjort :) igår kväll fick jag rosa flytningar och en pytteliten sträng med rött blod i, kändes väldigt konstigt i underlivet, typ som ett tryck då mensen ska komma....idag är det väldigt ljust rosa :( är så orolig och ledsen
Hej! Vad roligt, då är du bara lite innan mig.
Jag fick tid 21 kan på mama Mia. Men det är nog bara ett tidigt UL. Inte kub /nipt som jag önskar. Så kanske ska ringa o lägga till det?
Var ute och åt med ett gäng kompisar igår, min sambo gick till baren och beställde alkoholfri öl till mig (i glas så ingen märkte nåt) istället för att beställa vid bordet. Men sen beställde jag en (alkoholfri) drink och en person frågade om den var alkoholfri och jag sa nej, en annan i sällskapet frågade senare om hon fick smaka vilket hon gjorde, hehe. Gick även hem efter tolvslaget medan de andra fortsatte, skyllde på att jag ska med ett tåg idag.
Jag tror säkert att några där fattade även om vi inte sa nåt.
I övrigt har det gått ganska bra, har skyllt på bilen en gång också.
Nu ska jag åka iväg och hänga med mina föräldrar i några dagar så då kommer jag berätta, annars blir det konstigt om jag tackar nej till vin varje middag... :)Är från sthlm och vecka 6+0 så vi är typ lika :)
När har du fått tid hos bm? Fick tid 24/1, känns som så lång tid kvar....
Kul att läsa hur alla har gjort :) igår kväll fick jag rosa flytningar och en pytteliten sträng med rött blod i, kändes väldigt konstigt i underlivet, typ som ett tryck då mensen ska komma....idag är det väldigt ljust rosa :( är så orolig och ledsen
Jag har exakt likadant just nu.. Idag ljust rosa (ibland). Igår en flytning med en röd blodstrimma i. :(