BF augusti 2020
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Hej!
Jag plussade igår!
Kunde inte hitta en tråd med BF augusti 2020 så då tänkte jag att jag startar en sån tråd!
Hur mår ni och vad känner ni just nu? :)
Jag har exakt likadant just nu.. Idag ljust rosa (ibland). Igår en flytning med en röd blodstrimma i. :(
Var precis på ultraljud och där fick vi se ett hjärta slå!! Grät av lättnad och lycka <3 hon hade svårt att mäta men hon trodde jag var längre gången än vad maskinen visade då hjärtslagen var så tydliga, vi går efter senaste mensen som var 8 veckor sedan sa hon :)
Åh grattis! Är du i vecka 8+0 då?
Ja jag är lite osäker, maskinen mätte till 5+2 men hon sa att det inte kan stämma då hjärtat var så tydligt, hon sa att det var svårt att säga nu men att vi får gå efter senaste mensen, så borde vara typ 8+2 så kanske :)
Aha jag förstår! Då ligger vi väldigt lika :). Är i vecka 8+0 idag! Bf 14/8
Hej!
Har bf 30/8. Har en dotter som fyllde 1 den 23/12 tog nyligen ut sprialen och vi tänkte att de kommer när de kommer och de hände direkt.
Någon som är intresserad av en Messenger grupp? Upplever de enklare ????
Orolig att få missfall då jag fick sent missfall i v 12 i oktober förra året. Nu är de rosa flytningar. Kan de vara missfall? Någon som vart med om liknande?
Orolig att få missfall då jag fick sent missfall i v 12 i oktober förra året. Nu är de rosa flytningar. Kan de vara missfall? Någon som vart med om liknande?
Förstår din oro. Upptäckte MA i våras i 11+ Är gravid ni i 8+0. Fick rosa flytningar i vecka 5, och har haft rosa/rött/brunt till och från (det har lugnat ner sig nu sista veckan). Vi har sett hjärtat slå och enligt gyn blöder vissa utan att man vet varför. Så rosa flytningar behöver inte betyda missfall. Jag håller tummarna för att allt ska gå bra för dig.
Ska på tidigt vul nästa vecka. Så får avvakta och hoppas allt är bra då ???? Minns ju inte hur de kändes när man var gravid med tjejerna för 13,5 år sen. Denna gången har jag inget illamående eller något mer än ömmande bröst.