• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Sofieelises
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2020-01-10 23:20:55 följande:

Haha! Du, jag har gjort precis samma! Äter folsyra endast för att det kan öka chansen. Självklart är det ju bra ändå, men har aldrig ätit det inför en graviditet tidigare. Min mormor var tvilling och min mamma har varit gravid med tvillingar och likaså min syster så det tycks finnas i släkten genetiskt.

Jag har testat.. Utan att tänka köpte jag ett RFSUpack på Ica vid lunch. Och eftersom det är tvåpack kunde jag självklart inte hålla mig. Det var tokblankt. Såklart. Vad tror jag liksom?

Det hade varit väldigt kul att få följas åt!

Åh men då har du ju goda chanser för tvillingar låter det som ;) vilken dröm...

Ja men jag veeeet, testade själv idag på äl+8, blankt såklart och varför testar man ens??? Besviken ändå fast jag vet att det är för tidigt. Magkänslan säger verkligen att det blivit något denna månad (plus ökade flytningar och kramp i magen, noll symptom i övrigt) men jag vet inte. Litar inte på min kropp alls.
  • Lyra78

Oj vad härligt, grattis!! Så det var ett implationsdipp sen också SkrattandeHjärta.

Mezzy skrev 2020-01-11 08:05:18 följande:

ÄNTLIGEN!! :) Kan inte tro att det är sant! Hoppas nu bara denna lilla vill stanna kvar! <3

• Lyra78
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-10 21:12:01 följande:

Nu har jag blivit övertygad. Är gravid v. 4 (3+5) och tog nu ikväll ett digitalt med kvällsurin

Grattis! Solig
  • Lyra78

Jag börjar så småningom förbereda mig för mens. Fortfarande hög temp och ömma bröst, men totalt blanka stickor vid Äl+12 så känns rätt kört ändå. Så psykiskt påfrestande denna berg-och-dalbana av förväntningar och besvikelser Rynkar på näsan

• Önskarbebis2020
    Lyra78 skrev 2020-01-11 10:57:36 följande:

Jag börjar så småningom förbereda mig för mens. Fortfarande hög temp och ömma bröst, men totalt blanka stickor vid Äl+12 så känns rätt kört ändå. Så psykiskt påfrestande denna berg-och-dalbana av förväntningar och besvikelser . 

Har du provat med testa tidigt test?

Jag testade med predictor early ÄL+11 och fick svagt plus, starkare igår morse och sen igår kväll plus på digitalt. Menar att det kan ta en stund för hcg att nå känslighet 25
  • Lyra78
    Önskarbebis2020 skrev 2020-01-11 11:09:56 följande:
    Har du provat med testa tidigt test?

Jag testade med predictor early ÄL+11 och fick svagt plus, starkare igår morse och sen igår kväll plus på digitalt. Menar att det kan ta en stund för hcg att nå känslighet 25
    Tack Glad. Det var faktiskt ett vanligt jag testade med idag (med tidigt för en par dagar sedan), tyckte jag ändå borde ha sett ett ynka liten skugga om det var något där. Förra graviditeten plussade jag svagt på +11 med vanligt. Men kollade just min första graviditet och tydligen var det först på +15 som jag såg nåt då med vanligt, så ska nog inte tappa hoppet riktigt ännu. Har ett tidigt kvar så det får bli imorgon då :). 
    Hur mår du? Glad
  • Tigu

Grattis till er som fått plus!!

Själv är mensen en dag sen och tog ett test bara för att dubbelkolla, men det var negativt vilket jag trodde. Har inte haft några symptom heller så hade inget hopp egentligen.. Brukar alltid få mens regelbundet samma datum.. Men nä inte denna gång.. Får hoppas på nästa månad. 

• Miu1234

Hallå! Kan någon titta på mitt test XD blir galen här hemma! Syns mer i verkligheten i dagsljus

• Supertrio
    Miu1234 skrev 2020-01-11 12:44:53 följande:

Hallå! Kan någon titta på mitt test XD blir galen här hemma! Syns mer i verkligheten i dagsljus

Jag ser något svagt där:)
Svar på tråden BIM januari