BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Jag har BIM 23dje jag med. Igår hade jag lite molande känsla i nedre magen och har varit lite illamånde av och till under dagen. Vet inte om jag inbillar mig men har en bra känsla i kroppen denna månad. Vi har försökt aktivt sen september.
Nej man blir ju proffs på att överanalysera mellan äl och BIM! Hoppas att det blir plus för oss båda :D
Fan, här började man blöda efter svaga plus på flera olika tester. Så tidigt missfall för mig. Hoppar vidare till nästa tråd.
Tempade du samma tid som vanligt och sov som vanligt? Min temp sjönk också idag men vaknade å andra sidan 4.30. Men när jag tog ett Gravtest sedan när jag klev upp plussade jag :D Är på ÄL+11 idag och BIM idag eller imorgon :)
Fan, här började man blöda efter svaga plus på flera olika tester. Så tidigt missfall för mig. Hoppar vidare till nästa tråd.
Samma för mig :*
Vi får hänga tillsammans i nästa tråd istället, nästa månad är det vår tur! <3
Jamen precis! Har också börjat tänka orimliga saker så som "tänk om det är tre gånger kvar innan jag blir gravid, då är det ju bra om vi tar de gångerna nu när bf skulle bli när vi ändå inte vill ha barn". Hehe
Vi har försökt sedan juli och visst trodde man att det skulle gå fortare än så här... Men jag försöker att inte deppa! Har de senaste månaderna försökt se det som att jag lär känna kroppen och att det är som ett experiment istället för en galen jakt på plus.
Ja visst, det har jag med! Men det är ofta dagen/dagarna precis innan mens och när den väl kommit brukar humöret gå uppåt igen. Hormoner...? ;)
Såg att du också har BIM 23e! Hoppas vi fått till det nu :)
Vad skönt att du har en sådan känsla i kroppen!!! Magkänslan brukar ju sällan ljuga. Så det kanske stämmer :) Håller tummarna för dig.