BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Vilket fint sätt att se det på! Jag försöker att hålla humöret uppe men har vissa dippar när jag tänker ?nu blir det ingen denna månad heller? eller tänk om det inte går osv. Håller tummarna för att det är denna månad det gäller för oss båda!
Bim imorgon. Tror dock på mens.
Imorgon gör jag ett till testa tidigt. På äl+9 . Gjorde ett idag på äl+8 men såklart blankt, det är ju supertidigt, men orkar inte vänta!!
Hur långt efter/innan BIM fick du positivt på CB vanloha å negativt på CB digital?
Som jag misstänkte. Bim idag men tokblankt streck. Ifs någon billig variant med två streck bara. Väntar i mensen och har den fortfarande inte kommit på lördag så tar jag ett nytt test. Har ändå hoppet uppe, testade först positivt flera dagar efter bim med min dotter så har ändå i tankarna att jag kan vara en låg hormonare.
Två positiva test irad, om än svaga. Men idag mens. Skit också! Antar att jag får flytta till bim januari nu :(
Ja men exakt, man får iprincip alla syntom som skulle kunna indikera på en gravidtet. Borde ha lärt mig vid det här laget att inte överanalysera..
Vi började ingen förra året, uppehåll i maj för jag var bortrest och oktober för cykeln ballade ur. Har PCOS så det är väl därför det går segt.
Ni då? :)
Jag har inget problem med att det är i min kropp allt sker och att det är jag som får hålla koll osv. Har ändå ett orimligt kontrollbehov så tycker mest det är skönt :) Jag tycker vi precis har börjat få bra koll på det här så vill inte pausa av den anledningen. Min man tror mer på att inte vara så planerad vilket jag har sjukt svårt för haha!
Min svägerska fick precis barn och jag skulle verkligen inte vilja ha det i tråkiga mörka november/december/januari, men det blir ju en orimligt lång väntan om vi ska försöka planera för februari 2021 och framåt... Vi kommer nog köra på ändå.
Jag ska också ha min mens idag och känner mig riktigt förvirrad.
Har haft ont i nedre mage och rygg i ca. 10 dagar. Jag har alltid haft kraftig mensvärk dagen innan mens och/eller dagen då mensen kommer. Nu har jag inte haft det över huvudtaget och inga röd/bruna flytningar som jag kan få innan heller. Jag har fortfarande ont i magen och ryggen, men det känns ännu längre ned än vad mensvärken brukar och inte lila kraftigt.
Tog ett gravtest imorse som visade negativt. Mina symptom stämmer överens med hur det kändes sist jag var gravid för många år sedan (gjorde abort då), men som sagt testet var inte positivt nu och jag vet inte riktigt vad jag hoppas på heller. Men jag vill veeeeeta..
Ja verkligen! Tycker typ man känner nya symptom varje gång nästan även om det är några jag börjar känna igen nu och kan koppla till ÄL. Så svårt att bara stänga av analyserandet!
Åh segt med väntan.. Men ni kan inte få hjälp om du ändå har PSOS?
Jag slutade med preventivmedel i september. Har dock bara haft mens tre gånger hittills då min senaste cykel blev på 7 veckor och de innan var längre än jag trodde också (5 veckor). Med facit i hand skulle jag bara slutat med preventivmedel tidigare så att jag hade haft en chans att lära känna min kropp. Trodde ju de två första omgångarna att mina väldigt kraftiga ÄL-symptom var potentiell graviditet.