• boshab

BIM januari

Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!

4/1 - boshab

• Svar på tråden BIM januari
  • Mikkans

Känner mig otroligt nedslagen. Morgonens test visar foftfarande ett svagt positivt sträck men jag tror det är lite svagare än igår. Hur snabbt borde det stegra? :(

• Mikkans
    Mikkans skrev 2020-01-15 07:07:48 följande:

Känner mig otroligt nedslagen. Morgonens test visar foftfarande ett svagt positivt sträck men jag tror det är lite svagare än igår. Hur snabbt borde det stegra? :(

Jämförde testen nu. De är lika starka båda testen. Tog ett snabbt foto i morgonstressen. Bifogar.

• sarakarolina
    Sofieelises skrev 2020-01-14 21:23:08 följande:

Vilken dag är du på nu? :)

Jag får skylla mig själv för förvirringen känner jag. Hade verkligen bestämt mig för att INTE testa innan äl+10/11 denna gång för att inte hålla på och oroa mig över streckens styrka/om det ökar eller inte, "är det ett streck eller inte..." etc. Är på äl+10 om jag går efter temphöjning men har testat i tre dagar "redan" så nu tycker jag att strecken ska öka (fick ju då svagt positivt igår.....). Vet att jag är knäpp. Nästa månad SKA jag inte testa förrän äl+10/11 för det här är fasen inte bra för psyket, haha.

Det är svårt att inte testa när man känner av minsta lilla symtom. Jag kommer själv från med nu inte testa förrän bim... ska försöka med det iaf haha. Det blev en kemisk graviditet/tidigt mf för mig denna gången tyvärr. Fick svagt plus i fredags (bim-1), ännu svagare på söndagen och igår negativt. Igår började jag även blöda.
  • Sofieelises
    Mikkans skrev 2020-01-15 07:21:32 följande:

Jämförde testen nu. De är lika starka båda testen. Tog ett snabbt foto i morgonstressen. Bifogar.

Mikkans skrev 2020-01-15 07:07:48 följande:

Hcg dubblas var annan till var tredje dag så tycker inte du ska oroa dig. Så mycket som spelar in, hur koncentrerad urinen är etc.. Ta ett nytt imorgon eller ännu hellre på fredag och se om det ökat då skulle jag säga :)
  • Sofieelises

Tog ett rfsu igår som var blankt, idag ett svagt rosa streck?! Vågar man hoppas? Kan verkligen inte tro att det är sant.. Äl+11.

• EllieB
    Sofieelises skrev 2020-01-15 09:23:19 följande:

Tog ett rfsu igår som var blankt, idag ett svagt rosa streck?! Vågar man hoppas? Kan verkligen inte tro att det är sant.. Äl+11.

ser nått svagt som ja tror kmr bli starkare!!!
  • EllaLo
    rmj skrev 2020-01-14 21:37:09 följande:

Utifrån att det bara är ÄL+6 är det inte säkert ägget har fäst än, så inga symptom såhär tidigt. Till helgen räknar jag med att ha lite symptom :)

Du får uppdatera när du har något annourlunda symtom! :D
    Loea skrev 2020-01-14 22:01:31 följande:

Ja visst är det så, det är ju i ens egen kropp allt känns. Har alltid värk mellan ÄL och mens så går nästan inte att glömma bort det för en sekund. Men försöker boka i mycket roliga grejer och träffa kompisar osv så finns det iaf mycket annat att tänka på också. Avundsjuk på sambon som har helt andra möjligheter att distansera sig!

Samma här, man blir knäpp om man bara går runt och tänker. Ska verkligen försöka hålla mig ifrån att testa med. Har slösat så kopiöst mycket pengar på äl-test. Ska du vänta ut BIM ? :)
    Mammaresan skrev 2020-01-15 01:18:49 följande:

Jag har ju BIM runt den 27:e men vet inte riktigt när jag hade ÄL. Cykeln har varit lite märklig så. Däremot tror jag inte på att det blir något den här gången. Fick inte till det mycket och det var flera dagar innan ÄL. Lite för tidigt helt enkelt. Men jag får väl vänta som alla andra gravid eller ej liksom! ;P

Hur långt innan hade ni sex innan äl då? Spermier kan ju leva upp till 5 dagar så det kan ju fungera ändå :D
  • Önskarbebis2020

Jag ser också håller tummarna för dig!! Ta ett om någon dag igen. Jag plussade som sagt på ÄL+11 men då på ett early och jag tog digitalt dagen efter som visade gravid
  • Snarttrettiochtrevar89

Wiie!! Jag ser nåt..!
  • Bellsss

Ta ett annat test också. Jag fick starkare streck på RFSU utan att vara gravid. Vet många fler som fått svaga streck med dom utan att ha varit gravida :( Men jag ser absolut strecket!! Så håller tummarna :)
Svar på tråden BIM januari