BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Känner mig otroligt nedslagen. Morgonens test visar foftfarande ett svagt positivt sträck men jag tror det är lite svagare än igår. Hur snabbt borde det stegra? :(
Känner mig otroligt nedslagen. Morgonens test visar foftfarande ett svagt positivt sträck men jag tror det är lite svagare än igår. Hur snabbt borde det stegra? :(
Vilken dag är du på nu? :)
Jag får skylla mig själv för förvirringen känner jag. Hade verkligen bestämt mig för att INTE testa innan äl+10/11 denna gång för att inte hålla på och oroa mig över streckens styrka/om det ökar eller inte, "är det ett streck eller inte..." etc. Är på äl+10 om jag går efter temphöjning men har testat i tre dagar "redan" så nu tycker jag att strecken ska öka (fick ju då svagt positivt igår.....). Vet att jag är knäpp. Nästa månad SKA jag inte testa förrän äl+10/11 för det här är fasen inte bra för psyket, haha.
Jämförde testen nu. De är lika starka båda testen. Tog ett snabbt foto i morgonstressen. Bifogar.
Tog ett rfsu igår som var blankt, idag ett svagt rosa streck?! Vågar man hoppas? Kan verkligen inte tro att det är sant.. Äl+11.

Tog ett rfsu igår som var blankt, idag ett svagt rosa streck?! Vågar man hoppas? Kan verkligen inte tro att det är sant.. Äl+11.
Utifrån att det bara är ÄL+6 är det inte säkert ägget har fäst än, så inga symptom såhär tidigt. Till helgen räknar jag med att ha lite symptom :)
Ja visst är det så, det är ju i ens egen kropp allt känns. Har alltid värk mellan ÄL och mens så går nästan inte att glömma bort det för en sekund. Men försöker boka i mycket roliga grejer och träffa kompisar osv så finns det iaf mycket annat att tänka på också. Avundsjuk på sambon som har helt andra möjligheter att distansera sig!
Jag har ju BIM runt den 27:e men vet inte riktigt när jag hade ÄL. Cykeln har varit lite märklig så. Däremot tror jag inte på att det blir något den här gången. Fick inte till det mycket och det var flera dagar innan ÄL. Lite för tidigt helt enkelt. Men jag får väl vänta som alla andra gravid eller ej liksom! ;P