BIM januari
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Hittade ingen BIM-tråd för januari så skapar en nu. Längtar så efter ett plus och hoppas att jag 2020 kommer få uppleva det!
4/1 - boshab
Du får uppdatera när du har något annourlunda symtom! :DSamma här, man blir knäpp om man bara går runt och tänker. Ska verkligen försöka hålla mig ifrån att testa med. Har slösat så kopiöst mycket pengar på äl-test. Ska du vänta ut BIM ? :)Hur långt innan hade ni sex innan äl då? Spermier kan ju leva upp till 5 dagar så det kan ju fungera ändå :D
Ta ett annat test också. Jag fick starkare streck på RFSU utan att vara gravid. Vet många fler som fått svaga streck med dom utan att ha varit gravida :( Men jag ser absolut strecket!! Så håller tummarna :)
Nu börjar otåligheten kicka in. Jag vill bara VETA. Brösten ömmar inte längre, frusenheten och tröttheten har lättat. Nu finns bara väntan. Och lite övertygelse om att jag inte är gravid. Så tacksam över att få pysa här..
Oj men det måste ju ha varit en kemisk graviditet om du hade starkare än detta?? Eller ditt kanske var grått? För mitt är rosa och syns i alla ljus så känns för tydligt för att vara ett spök tycker jag.. Även cb visar svagt positivt och sticka från testlagret! Ska ta digitalt imorgon får vi se om man vågar tro på det sen..
Min ÄL kom flera dagar tidigare än beräknat så är på ÄL+7 idag. Liggandet blev därefter, avbrutet dagen innan ÄL och ett lyckat dagen efter. Har verkligen inga förhoppningar denna månad alltså.. Har ömma bröst (vilket jag ofta har mellan ÄL och mens) men lite mer flytningar än vanligt. Det är väl hursomhelst för tidigt för några riktiga symptom :) Jag har lovat mig själv att inte testa tidigt så jag har åtta ovetande dagar framför mig. Tur det är mycket på jobbet!
Efter denna månad blir det kanske uppehåll pga vill inte få barn så sent på året. Min man vill däremot köra på och inte försöka planera så mycket. Är det fler som har sådana här diskussioner?
Min ÄL kom flera dagar tidigare än beräknat så är på ÄL+7 idag. Liggandet blev därefter, avbrutet dagen innan ÄL och ett lyckat dagen efter. Har verkligen inga förhoppningar denna månad alltså.. Har ömma bröst (vilket jag ofta har mellan ÄL och mens) men lite mer flytningar än vanligt. Det är väl hursomhelst för tidigt för några riktiga symptom :) Jag har lovat mig själv att inte testa tidigt så jag har åtta ovetande dagar framför mig. Tur det är mycket på jobbet!
Efter denna månad blir det kanske uppehåll pga vill inte få barn så sent på året. Min man vill däremot köra på och inte försöka planera så mycket. Är det fler som har sådana här diskussioner?
Jag hoppar in här också!
Hade äl den 7 eller 8e och har bim nästa torsdag den 23e. Någon med liknande dagar och som redan har börjat känna eventuella symptom?
Detta är tredje försöket för mig och min kille :) är så spännande!
Jag hoppar in här också!
Hade äl den 7 eller 8e och har bim nästa torsdag den 23e. Någon med liknande dagar och som redan har börjat känna eventuella symptom?
Detta är tredje försöket för mig och min kille :) är så spännande!