• Anonym (Motivation)

Otrogen igen?

Är en kvinna på 30+ som har sambo och två barn. Jobbar på kontor med ca 15 kollegor. För en tid sedan så va vi på AW och där råkade det spåra lite o jag hamnade i säng med en kollega. Trodde aldrig att min moral skulle tillåta mig det.

Grejen nu är att jag ångrar inget och jag vill faktiskt va med honom igen men vet inte om jag vågar, vill inte riskera min relation men ändå njuta av livet hur bör jag göra?

VET ATT JAG ÄR EN SKIT Så det behöver vi inte älta i massor nu

• Svar på tråden Otrogen igen?
  • Anonym (man)
    Anonym (Lev medan du kan) skrev 2020-02-23 13:46:55 följande:
    Du kan gärna få klia min rygg, så kliar jag din! Flört.
    Bry dig inte om hönsen som kacklar. De vill bara leva ett trist långtråkigt liv utan spänning o variation. Lovar att de ångrar sig sen att de inte hoppade på tåget medan de kunde. Mohahahahah!
    Om du finner spännning och nöje i att svika och förnedra andra så har du ju stora problem med dig själv och jävligt fel i att någon skulle ånga att inte vara som du, vem fan vill vara sån? Och vem fan skulle ånga att man inte betedde sig som ett svin?
  • Anonym (man)
    Anonym (sofie) skrev 2020-02-23 09:54:43 följande:
    Det var ändå inte det hon frågade om. Det du säger nu är något hon redan vet. Du säger ingenting nytt. 

Du, eller om det var din kompis, hoppade på mig för att jag vågade säga något annat. Hur var det nu med "öppet forum"? Det var inte jag som började hoppa på dig, eller din kompis, det var någon av er som hoppade på mig. Jag svarade på ts fråga. Ni hoppade på mig. 

Ni kan hålla er till er själva och klia varandra på ryggen och låta andra få uttrycka något annat än vad ni själva kan producera.

Sen blev ni förskräckta över att någon skulle kunna tänka sig att ni två skulle kunna få ihop det, eftersom ni ju faktiskt är två män. Wow, två män! Revolutionerande tankegång, eller hur? 

Men om ni två vill ta över tråden och diskutera att båda parterna ska sätta gränserna, varsågod. Det blir bra läsning när det är dags att gå och lägga sig.

Förmodligen är ts den enda som hamnat i säng med en kollega för ett ons på en aw, och den enda som inte går hem direkt och diskuterar gränser med sin sambo. Vi kan väl låta henne ha det för sig själv, det gäller ju bara en enda person ändå. 
    Precis, i öppna forum få alla kommetera varandras inlägg, om du tror att du slipper det bara för att du "vågade" skriva så tror du fel.

Ingen blev förskräck över någonting, snarare förvånad över hur korkad man kan vara som öht drar upp honomseualitet i debatten. Men iof har du kanske rätt i att man inte borde blivit förvånad över den låga nivån.

Vem fan bryr sig om hon är den enda eller en av många, nu är det HON som skrivit trådem och då blir det hon som får ta kritiken. ATt uyrsäkta bort pissigt beteende med att andra oxå gär lika korkade grejer håller inte.
  • Anonym (Idioter!)

Asså nivån ha ha ha.. Antar att ni har skor med kardborreband

• Anonym (Lev medan du kan)
    Anonym (man) skrev 2020-02-24 01:52:22 följande:
    Om du finner spännning och nöje i att svika och förnedra andra så har du ju stora problem med dig själv och jävligt fel i att någon skulle ånga att inte vara som du, vem fan vill vara sån? Och vem fan skulle ånga att man inte betedde sig som ett svin?

Kan lova att du också kommer lessna på att äta samma maträtt varje dag. År efter år. Vi är inte gjorda för de. Det e ni som är undantagen inte vi. Mina polare tackar aldrig nej till några puddingar så fort dom får chansen. Vem vill ha en gammal gråsugga därhemma när man han få nått bättre? 

• Anonym (Idioter!)
    Anonym (Lev medan du kan) skrev 2020-02-24 13:25:35 följande:

Kan lova att du också kommer lessna på att äta samma maträtt varje dag. År efter år. Vi är inte gjorda för de. Det e ni som är undantagen inte vi. Mina polare tackar aldrig nej till några puddingar så fort dom får chansen. Vem vill ha en gammal gråsugga därhemma när man han få nått bättre? 

När du trollat klart så kan du säga till.. Antingen så trollar du eller så är du så ointelligent som du utger dig för att vara! Och nej lilla gubben, det handlar inte om min moral osv...
  • Anonym (Eh?)

Men lämna förhållandet då om du är så trött på din partner, eller ha ett öppet förhållande.
  • Anonym (Stinker)

Anonym Sofie du verkar totalt känslokall stackars den person som har dig nära eller du kommer förmodligen aldrig så nära så du fattar...

• Anonym (sofie)
    Anonym (Stinker) skrev 2020-02-24 14:02:30 följande:

Anonym Sofie du verkar totalt känslokall stackars den person som har dig nära eller du kommer förmodligen aldrig så nära så du fattar...

Stackars den person som måste ha med dig att göra. Mer än så säger jag inte för du har det nog svårt så att det räcker.
  • molly50

Varför inleda ett förhållande överhuvudtaget om du inte anser dig vara gjord för tvåsamhet?
    Ett öppet förhållande eller singelliv kanske passar dig bättre?
  • Anonym (man)

Ehm, du blandar ihop saker... att äta flera olika maträtter vill kanske många göra, men alla vill inte göra det om det innebär att man beter sig som ett svin mot andra för att göra det. Fattar du skillnaden?

Så nej, faktiskt är det inte alls vi som är undantagen förde allra flesta människor väljer som tur var att inte bete sig som idioter. 

Att du kallar din partner för gråsugga säger ju allt, varför är du öht ihop med någon du saknar all respekt för? Då är det väl bättre att släppa gråsuggan fri så hon kan hitta sig en bättre partner än du och så kan du knulla vidare?
Svar på tråden Otrogen igen?