Anonym (sofie) skrev 2020-02-23 09:54:43 följande:
Det var ändå inte det hon frågade om. Det du säger nu är något hon redan vet. Du säger ingenting nytt.
Du, eller om det var din kompis, hoppade på mig för att jag vågade säga något annat. Hur var det nu med "öppet forum"? Det var inte jag som började hoppa på dig, eller din kompis, det var någon av er som hoppade på mig. Jag svarade på ts fråga. Ni hoppade på mig.
Ni kan hålla er till er själva och klia varandra på ryggen och låta andra få uttrycka något annat än vad ni själva kan producera.
Sen blev ni förskräckta över att någon skulle kunna tänka sig att ni två skulle kunna få ihop det, eftersom ni ju faktiskt är två män. Wow, två män! Revolutionerande tankegång, eller hur?
Men om ni två vill ta över tråden och diskutera att båda parterna ska sätta gränserna, varsågod. Det blir bra läsning när det är dags att gå och lägga sig.
Förmodligen är ts den enda som hamnat i säng med en kollega för ett ons på en aw, och den enda som inte går hem direkt och diskuterar gränser med sin sambo. Vi kan väl låta henne ha det för sig själv, det gäller ju bara en enda person ändå.
Precis, i öppna forum få alla kommetera varandras inlägg, om du tror att du slipper det bara för att du "vågade" skriva så tror du fel.
Ingen blev förskräck över någonting, snarare förvånad över hur korkad man kan vara som öht drar upp honomseualitet i debatten. Men iof har du kanske rätt i att man inte borde blivit förvånad över den låga nivån.
Vem fan bryr sig om hon är den enda eller en av många, nu är det HON som skrivit trådem och då blir det hon som får ta kritiken. ATt uyrsäkta bort pissigt beteende med att andra oxå gär lika korkade grejer håller inte.