Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nej nu blomma purjolöken!
Jag måste få dela med mig av en dröm jag hade nyss. En kärleksdröm.(Notera att det inte är en sexdröm!)
Jag mötte en tjej och jag sa:" Lyssna noga. Jag säger bara det här en gång. jag vet at jag försöker imponera på dig. Du är jorden som snurrar kring min axel. Det känns som att bli knivstucken och kramad på samma gång. Jag älska dig! Jag kan inte leva utan dig!"
Varpå hon svarar:" Jag har levt ett destruktivt liv! Allt jag har gjort har fått en negativ konsekvens. Jag behövde ändra på mitt liv. så jag surfade in i tråden:" Jo, jag är med!" Och fann att den var sömnig, men jag skrollade ner och fick syn på dig Freddie K och mitt liv tog en vändning. Jag älskar dig också!"
Tårarna rinner. Jag avslutar med att säga:" Jag kommer alltid att försöka imponera på dig." Sen vaknade jag. J*vla skit!

BBT!
.
C'mon party people. Let me hear you say oh oh!
.
C'mon party people. Let me hear you say oh oh!
.
Nu ska jag ta och knarka lite
!
.
!
.
!
.