• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-02 08:52:10 följande:
    Usch. det låter inget vidare!
    Nej det är inte så kul, särskilt på en helg. Det är garanterat pga stress.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-02 08:46:01 följande:
    Haha nattuggla då! :D Vad gjorde du uppe så sent?
    Freddie K skrev 2022-10-02 06:03:38 följande:

Nu ska jag ta och knarka lite Kaffe! .

Bra idé. En mocha och en Ipren blir bra. Har migrän för andra dagen i rad :o
    Jag hade druckit kaffe och kunde inte sova! Somnade kl 7:30 och sov till kl 9. Däremellan drömde jag verklighetstrogna mardrömmar. Måste verkligen växa upp och skärpa mig med kaffet nu Tungan ute Så tråkigt att höra att du har migrän igen! Det låter verkligen inte roligt och hoppas att du kommer in i en bättre period med mindre (eller helst ingen) stress snart!
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-02 10:09:41 följande:
    Jag hade druckit kaffe och kunde inte sova! Somnade kl 7:30 och sov till kl 9. Däremellan drömde jag verklighetstrogna mardrömmar. Måste verkligen växa upp och skärpa mig med kaffet nu Tungan ute Så tråkigt att höra att du har migrän igen! Det låter verkligen inte roligt och hoppas att du kommer in i en bättre period med mindre (eller helst ingen) stress snart!
    Oj då Förvånad  Ja sömnen är viktig, det sätter ofta ribban för resten av dagen. Det kanske blir en tupplur i em för dig då, eller om du lägger dig tidigt ikväll och vänder tillbaka dygnet direkt :)

Ja först var det jobbrelaterat, det kan jag åtminstone påverka lite, men nu är det andra människor (som jag inte kan bryta kontakten med än) och det är lite värre då.
  • Antigone
    Mortiscia80 skrev 2022-10-02 10:30:33 följande:
    Oj då Förvånad  Ja sömnen är viktig, det sätter ofta ribban för resten av dagen. Det kanske blir en tupplur i em för dig då, eller om du lägger dig tidigt ikväll och vänder tillbaka dygnet direkt :)

Ja först var det jobbrelaterat, det kan jag åtminstone påverka lite, men nu är det andra människor (som jag inte kan bryta kontakten med än) och det är lite värre då.
    Det var en riktig helvetesnatt! Men jag somnade till lite nu och kommer förhoppningsvis kunna somna i hygglig tid i natt. Usch! Det låter jobbigt, men hoppas att du kan bryta kontakten med dem så småningom eller fasa ut dem så de lyckas påverka dig mindre {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Det har varit en trött dag för mig också. Jag var uppe 04:30 i morse. Har försökt att vila en stund mitt på dagen, men jag har så svårt att koppla av, så jag tänker strax krypa ner.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-02 14:27:57 följande:
    Det var en riktig helvetesnatt! Men jag somnade till lite nu och kommer förhoppningsvis kunna somna i hygglig tid i natt. Usch! Det låter jobbigt, men hoppas att du kan bryta kontakten med dem så småningom eller fasa ut dem så de lyckas påverka dig mindre {#emotions_dlg.flower}
    Stackars dig =/ Men det kan bli bra ikväll då, och så får du ta nya tag imorgon :)

Ja det är "släktingar" kan man säga, en person som bråkar kring arv osv. Förhoppningsvis är iaf en bit klar innan nyår, kanske snabbare, och den andra halvan strax efter nyår. Det ska bli skönt när det är klart. Då får vi se vad vi kommer att ha för relation framöver.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-02 14:51:58 följande:

Det har varit en trött dag för mig också. Jag var uppe 04:30 i morse. Har försökt att vila en stund mitt på dagen, men jag har så svårt att koppla av, så jag tänker strax krypa ner.

Usch så tidigt! Förstår att det blir kort dag för dig då.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-10-02 15:07:54 följande:
    Usch så tidigt! Förstår att det blir kort dag för dig då.
    Jo, men jag vill inte vända på dygnet. Jag är livrädd för det!
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-26 06:18:51 följande:
    Do you want a balloon? We all float down here
    Jag älskar ballonger och snälla clowner, men skulle springa åt motsatt håll så snabbt jag kunde om jag träffade på just DEN clownen! 🥳
Svar på tråden Här är vi alla vänner.