• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 17:32:12 följande:
    Verkligen märkligt beteende med plånboken. Har hon kollat igenom att det försvunna kortet inte bara ligger i fel fack? Med tanke på att personen la det i hennes brevlåda måste hen ju ha rotat igenom plånboken efter id-kort eller liknande för att få fram adressen. Så kortet kanske hamnade på fel ställe när hen la tillbaka grejorna? Inte för att jag förvånas över människor som beter sig knäppt, men man vill ju tro gott om någon som gör sig besväret att lämna en tappad plånka i ägarens brevlåda. Men jag antar att hon har kollat igenom den ordentligt och att kortet faktiskt är borta. Å andra sidan kan det ju vara så att din kompis först tappade den. Sedan kommer en person  får syn på den på marken. Rotar igenom den, snor ett kort och slänger den på marken igen. Sedan kommer en god medmänniska, plockar upp plånboken, Letar efter uppgifter för att kunna lämna tillbaka den, och gör det utan att ta något ur den.

Det låter riktigt jobbigt med cykeln. Vilken pärs. 
    Ja, jättekonstigt! Det känns som att antingen är man dum och stjäl den eller så är man snäll och lämnar tillbaka den. Inte både och. Men min kompis har inte sagt något om att kortet dykt upp i efterhand, så jag antar att det fortfarande är borta. Tror på din teori, att någon hittade plånboken först och tog kortet, och att någon annan hittade den efteråt och lämnade tillbaka den. Det låter logiskt! Kom precis på att jag skulle ha lagat min cykel idag, det har jag inte gjort. Glömde helt bort det 😅 Nåväl, då har jag något kul att göra imorgon efter jobbet 🙃
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-02 23:17:57 följande:
    Kram på dig också och tack för att du lärde mig att man kunde vända på mobilen om man ville få citatknappen att funka! Det var ovärdeligt 🤗🥰🙏
    Tack, och det var så lite så. Sjukt frustrerande att de inte lyckas fixa problemet med tummarna och kugghjulet. Det är ju långt ifrån alltid det är just senaste inlägget i en tråd eller sista inlägget på en viss sida i en tråd som man vill gilla/ogilla/citera.

Jag försöker att lägga in en kommentar ibland och tipsa om 90°-vridning, men det blir ju tjatigt och OT om man går in i varje tråd och kommenterar inläg som börjar med "nu gick det inte att citera, men..."

Men eftersom de ansvariga för sajten inte löser problemet eller tipsar om hur man kommer runt det så får vi hjälpas åt att sprida det. Det var genom ett inlägg i en tråd för några månader sedan son jag lärde mig det. Lite "skicka vidare"-stuk liksom.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 15:48:04 följande:
    I mina ögon är du redan väldigt lyckad! Det finns ju så många sätt att vara lyckad på. Du är en snäll person som bryr dig om andra, sprider glädje och delar med dig av dig själv. Det är definitivt att vara lyckad, i min bok. {#emotions_dlg.flower}
    Åh, tack för de orden! {#emotions_dlg.flower}. Det värmde mitt frusna hjärta.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

*Vaknar upp till:* Wheatus-Teenage dirtbag.

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 17:39:09 följande:
    Är wookie, i det här sammanhanget, slang för 🍆 ?
    Don't know. Det var The Bloodhoind gang som sa det! Tungan ute
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-10-03 06:03:44 följande:
    Don't know. Det var The Bloodhoind gang som sa det! Tungan ute
    *bloodhound*
  • Freddie K

Det sägs att var femte är kines. Då är minst en av oss kines då! Tungan ute

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-03 05:36:00 följande:
    Åh, tack för de orden! {#emotions_dlg.flower}. Det värmde mitt frusna hjärta.
    Det gläder mig. Alla i den här tråden är lyckade enligt mig. Enligt min definition. 🥰

Ta en rykande färsk @ så blir du ännu mer upptinad ❤️?🔥
Svar på tråden Här är vi alla vänner.