• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-03 08:40:09 följande:
    Hoppas att du får en bra dag på jobbet! 
    Tack! Idag har det varit en ren helvetisk dag faktiskt. Hur har din dag varit?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-03 08:38:32 följande:
    Det gläder mig. Alla i den här tråden är lyckade enligt mig. Enligt min definition. 🥰

Ta en rykande färsk @ så blir du ännu mer upptinad ❤️?🔥
    Aww, vad gullig du är! Tack för kanelbullen! {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Jag har uppdaterat min blogg idag med två nya inlägg! Det som verkar vara svårt är att få enhetliga typsnitt på inläggen.

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-03 16:25:25 följande:

Jag har uppdaterat min blogg idag med två nya inlägg! Det som verkar vara svårt är att få enhetliga typsnitt på inläggen.

Var har du din blogg? Wordpress eller nån annanstans?
  • Shakinah

Kvällen är räddad, jag har er i denna tråd och sedan Gustav Svensson på tvskärmen.   Ni vet 90 talet med Svensson Svensoon? <3. 

• Mortiscia80
    Shakinah skrev 2022-10-03 19:08:11 följande:

Kvällen är räddad, jag har er i denna tråd och sedan Gustav Svensson på tvskärmen.   Ni vet 90 talet med Svensson Svensoon? <3. 

Japp, klassiker ;)
  • Shakinah
    Mortiscia80 skrev 2022-10-03 20:07:29 följande:
    Japp, klassiker ;)
    Ja verkligen.  Behövs fler människor som Gustav. =). Vad gör du själv en kväll som denna?=) 
  • Mortiscia80
    Shakinah skrev 2022-10-03 20:18:25 följande:
    Ja verkligen.  Behövs fler människor som Gustav. =). Vad gör du själv en kväll som denna?=) 
    Jag tänkte planera hur jag ska möblera mitt vardagsrum, varva det med en asiatisk film (Lust, caution) och se till att komma i säng tidigt så kroppen får ta igen sig lite :)

Men, ditt nick är nytt i tråden så enligt tradition passar jag på att bjuda dig på en kanelbulle! @ Välkommen Skrattande
  • Antigone
    Shakinah skrev 2022-10-03 19:08:11 följande:

Välkommen hit! Känn dig som hemma i detta fiktiva och hemtrevliga universum. Vet du vad, det låter som en riktigt bra kombination 😊👌
  • Anonym (Märta)

Jesus älskar Dig med en ofattbar kärlek.

Svar på tråden Här är vi alla vänner.