• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 15:14:50 följande:
    Jag älskar ballonger och snälla clowner, men skulle springa åt motsatt håll så snabbt jag kunde om jag träffade på just DEN clownen! 🥳
    Hehe! Jag avskyr clowner, även om de är snälla. Tycker de är så skrämmande! Skäms.

Welcome back! {#emotions_dlg.flower}
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-09-26 22:50:21 följande:
    Haha! Hade inte sett den innan 😂 Jag har bott i Hälsingland, så rätt nära Röven då. Jag försökte googla och se om jag kunde hitta Röven på kartan. Då kom en ort som heter Djuparöven upp. Den ligger visst utanför Linköping. Vem döper orterna egentligen? 😅
    Tänk vad mycket allmänbildning man får av att hålla till i den här tråden! 😁👍
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 15:22:09 följande:
    Hej! Kul att se dig igen! 😊 Ja, det är otroligt vad vi lyckas luska ut tillsammans. Vi skulle nästan ställa upp i någon pervers frågesport eller öppna en detektivbyrå där vi gör research. Trodde nästan att den där clownen hade skrämt bort dig 🤡🎈
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-02 15:31:21 följande:
    Hej! Kul att se dig igen! 😊 Ja, det är otroligt vad vi lyckas luska ut tillsammans. Vi skulle nästan ställa upp i någon pervers frågesport eller öppna en detektivbyrå där vi gör research. Trodde nästan att den där clownen hade skrämt bort dig 🤡🎈
    Asg! Pervers frågesport. Det måste vara uttrycket of the day! Skrattande
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-27 05:36:17 följande:

Jag mötte en underbar tjej på bokmässan. Hon heter Moha Frikraft och har en förlossningsskada samt ADHD och autism. Hon är bland annat författare och skådespelare. Det var ett fint möte, även om jag inte sa så mycket och skulle jag få välja så skulle jag välja att ha henne som förebild. Det är en stark tjej!

Jag ville bara säga det!

Jag tycker också att hon verkar vara en bra förebild. Vad härligt att ni fick ett fint möte! 🤗
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 15:33:50 följande:
    Jag tycker också att hon verkar vara en bra förebild. Vad härligt att ni fick ett fint möte! 🤗
    Jo, ja blev helt tagen av henne. Jag tänker att om hon kan lyckas så kan jag det med! .
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-02 15:35:11 följande:
    Jo, ja blev helt tagen av henne. Jag tänker att om hon kan lyckas så kan jag det med! .
    I mina ögon är du redan väldigt lyckad! Det finns ju så många sätt att vara lyckad på. Du är en snäll person som bryr dig om andra, sprider glädje och delar med dig av dig själv. Det är definitivt att vara lyckad, i min bok. {#emotions_dlg.flower}
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 15:22:09 följande:
    Haha ja men så är det! :D
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-09-27 17:10:18 följande:

I need a hug! Skäms

Bättre sent än aldrig 🥰
    🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗
Svar på tråden Här är vi alla vänner.