• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 17:05:35 följande:
    Om jag tvingades välja mellan att åka till en plats som hette Arslätt eller en som hette Arssvårt skulle jag välja Arslätt. Jag gissar att det kanske från början hette Ars slätt, men att det med tidens gång dragits ihop?
    Det låter som en helt rimlig gissning!
  • Mortiscia80
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 17:14:00 följande:
    *Markerar olovlig frånvaro och mycket sen ankomst.*

*Sätter mig själv "i skamvrån" vid fikabordet och tuggar på en ölkorv* 😁🥳
    Haha! :D Här serveras det snart hasselbackspotatis och brysselkål i ugnen, till det eventuellt stekt grillost.
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-01 15:48:10 följande:

I'm like Han-Solo always stroking my own wookie. I'm the root of all thats evil, yeah, but you can call me cookie.

Är wookie, i det här sammanhanget, slang för 🍆 ?
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-01 20:40:28 följande:
    Nämen, då får du passa på att plocka en bukett!  // {#emotions_dlg.flower}
    Och fota! Jag har aldrig sett blommande purjolök! 😊
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-02 15:16:39 följande:
    Hehe! Jag avskyr clowner, även om de är snälla. Tycker de är så skrämmande! Skäms.

Welcome back! {#emotions_dlg.flower}
    Tackar 🥰

Riktigt usel dag idag. Hade en röntgen inbokad imorgon och dos 4 av covidvaccin på torsdag. Har inte träffat någon annan än hemtjänsten på över en vecka. Likförbannat började jag känna av att en förkylning var på gång under gårdagen. Inatt hade jag feberfrossa och nu är jag rejält hängig, snuvig och hostig. Så det var bara att boka av allt. Bläh.
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-02 15:31:21 följande:
    Hej! Kul att se dig igen! 😊 Ja, det är otroligt vad vi lyckas luska ut tillsammans. Vi skulle nästan ställa upp i någon pervers frågesport eller öppna en detektivbyrå där vi gör research. Trodde nästan att den där clownen hade skrämt bort dig 🤡🎈
    Nej då, inga clowner kan hålla mig från att hänga här i tråden med er! 💜 Jag har varit inne och läst lite, utan att skriva också. 
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-02 15:31:21 följande:
    Hej! Kul att se dig igen! 😊 Ja, det är otroligt vad vi lyckas luska ut tillsammans. Vi skulle nästan ställa upp i någon pervers frågesport eller öppna en detektivbyrå där vi gör research. Trodde nästan att den där clownen hade skrämt bort dig 🤡🎈
    Och det där med pervers frågesport och detektivbyrå får vi fundera mer på. Det låter intressant 😁👍
  • Antigone
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-02 16:18:31 följande:
    Ja det är vi verkligen! Kram på dig fina Freddie! Och alla ni andra också, kram på allihopa! 🤗🤗🤗🤗🥰🥰🥰
    Kram på dig också och tack för att du lärde mig att man kunde vända på mobilen om man ville få citatknappen att funka! Det var ovärdeligt 🤗🥰🙏
Svar på tråden Här är vi alla vänner.