• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

I wanna wake up with you. I wanna be there when you open your eyes! *Ylar*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • EmilijaPetrosiunaite
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-27 13:57:45 följande:
    Wow, vilken häftig dröm!! Ibland kan även andras drömmar säga en mycket. Drömmar är ett generöst språk. Önskar jag hade en på lager att dela tillbaka, men jag får bjuda på kanelbulle istället. 🦛
    Tack. Drömmen, befriad från förnuftets och rationalitetens bojor, fria associationer utan dilemman eller imperativ. Andras drömmar, egna drömmar, kollektiva drömmar.
  • EmilijaPetrosiunaite
    Antigone skrev 2022-10-27 10:34:16 följande:
    På tal om drömmar! Den här är fin 🌙

">

Jag undrar ibland över när vi kommer att kunna spela in våra drömmar, fotografera dem och så vidare.
  • Antigone
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-26 22:02:05 följande:
    Jättetack! 
    Du ska få ett tips också! Testa att utesluta tomater (krossade, ketchup, puré, färska) och starka kryddor ur maten. Det är det som ger mig eksem på händerna, så det kan ju vara samma för dig. Av en ren slump bara. Det skadar inte att prova 🍅😊
  • Antigone
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-27 19:30:10 följande:
    Jag undrar ibland över när vi kommer att kunna spela in våra drömmar, fotografera dem och så vidare.
    Åh! Det skulle vara häftigt och läskigt och sorgligt och tragisk och magiskt. Allt på samma gång 😴🌙✨
  • EmilijaPetrosiunaite
    Antigone skrev 2022-10-27 19:38:33 följande:
    Åh! Det skulle vara häftigt och läskigt och sorgligt och tragisk och magiskt. Allt på samma gång 😴🌙✨
    Högst troligt ja, det hade varit hela känslopaletten och kanske nya känslor hade upptäckts och skapats också.
  • Antigone
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-27 19:48:43 följande:
    Högst troligt ja, det hade varit hela känslopaletten och kanske nya känslor hade upptäckts och skapats också.
    Ja, precis! Brukar du komma ihåg dina drömmar? Det brukar jag nästan alltid göra, på gott och ont. Jag drömmer mycket mardrömmar, men det har faktiskt varit lite lugnare på den fronten på sista tiden. Skönt! Din dröm lät som någonting jag skulle kunna drömma 🤔
  • EmilijaPetrosiunaite
    Antigone skrev 2022-10-27 21:47:01 följande:
    Ja, precis! Brukar du komma ihåg dina drömmar? Det brukar jag nästan alltid göra, på gott och ont. Jag drömmer mycket mardrömmar, men det har faktiskt varit lite lugnare på den fronten på sista tiden. Skönt! Din dröm lät som någonting jag skulle kunna drömma 🤔
    Ibland kommer jag ihåg dem väldigt väl, ibland mer fragmentariskt och ibland bleknar minnena av dem snabbt bort. Ibland dröjer de sig kvar snarare i form av känslor än minnen. Vad drömmer du för sorts mardrömmar mer än att det spökar i sitt sovrum? Påverkas du negativt av mardrömmarna efter att du har vaknat?
  • Freddie K

Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om svamp, men inte om vilken svamp som helst utan om fotsvamp, Foten i munnen

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.