• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-28 16:50:30 följande:
    Posta, är det något nytt slang för något? Tungan ute
    Haha nej 😂 Det betyder bara att jag ska posta mina beställningar innan jag kan gå på helg 🥳
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-28 16:37:41 följande:
    God morgon, Antigone. Sovit gott? .
    God kväll! Några mardrömmar, men annars sov jag faktiskt gott på så vis att jag sov länge 😴🌙
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-28 16:52:32 följande:

BBT. Ska krypa in under täcket med en varm kopp choklad och läsa boken jag fick av Antigone, om jag vågar. Jag ringer dig om jag får mardrömmar. Tungan ute

Det låter som en bra idé! Hoppas du blir alldeles lagom rädd, men annars får du ringa. Jag är uppe för det mesta. Nästan dygnet runt faktiskt 😱😉
  • EmilijaPetrosiunaite
    Antigone skrev 2022-10-28 19:04:23 följande:
    Samma här! Det kan vara allt möjligt. Nu ska du få höra nattens skörd. En läskig och en läskig och rolig dröm. Jag drömde att det var en helt vanlig dag, men helt plötsligt började jag misstänka att jag sov och befann mig i en dröm. Allt var som det skulle, men jag hade en underlig känsla av att ögonen inte gick att öppna. Att de egentligen var stängda. Eftersom jag tittade i drömmen, så var det ju omöjligt. Men jag kunde ändå inte bli kvitt den obehagliga känslan av att jag inte var vaken. Mina mardrömmar har anpassat sig för att lura mig på något vis, så jag alltid ska vara osäker på om det händer på riktigt eller bara är en dröm. I vaket tillstånd kan jag tack och lov skilja på fantasi och verklighet 😅 Den andra drömmen var att en av mina kompisar och hennes barn plötsligt dök upp hemma hos mig väldigt finklädda. De bar frack allihop och sade att jag hade lovat att bjuda dem på en mycket lyxig trerätters, vilket jag totalt glömt bort. I drömmen spelade jag med och bad dem sätta sig vid bordet, medan jag i panik tänkte slänga ihop någonting. I verkligheten är jag ganska duktig på att laga mat, men i drömmen var det enda jag hade hemma pasta och färskost. Ingenting mer 🤔
    Intressant och typiskt för drömmar, att två till synes omöjliga tillstånd förenas, som att se utan att öppna ögonen. Toppad med en osäkerhetskänsla av hur det egentligen ligger till. En speciell dröm verkar det som. Den andra drömmen ser lite bekant ut om man byter ut temat, det att man är en aning maktlös och inte hinner med, att tappa kontrollen. Drömmar är verkliga i drömformat, vakenheten är verklig i vakenhetsformat.
  • EmilijaPetrosiunaite

Växte ni upp i en stad eller på landsbygden eller i mindre tätort? Hade ni många kompisar?

• Antigone
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-28 19:40:45 följande:

Växte ni upp i en stad eller på landsbygden eller i mindre tätort? Hade ni många kompisar?

Jag växte upp på landet med hästar och katter 🐴🐈?⬛ Kompisar har jag alltid haft många (och nära) som kompensation för dåliga familjerelationer. Det är otroligt hur mycket tjockare vatten är än blod, i alla fall i mitt fall ???? Hur växte du upp?
  • Antigone
    Antigone skrev 2022-10-28 21:18:27 följande:
    Jag växte upp på landet med hästar och katter 🐴🐈?⬛ Kompisar har jag alltid haft många (och nära) som kompensation för dåliga familjerelationer. Det är otroligt hur mycket tjockare vatten är än blod, i alla fall i mitt fall ???? Hur växte du upp?
    Den svarta katten förvandlades till en rödrandig katt, ett frågetecken och en svart ruta 😂 ???? Skulle vara en bloddroppe! Så, nu vet ni det 😊
  • Freddie K

Försöka sova igen. Torsten han sover så sött nu.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.