• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K

Korka upp Torsten och släng ut kärringen för nu är det fredag! .

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

You wanna walk and talk just like Fred! Go check out salt 'n' pepa instead!

• Anonym (Nytt alias?)
    Antigone skrev 2022-10-27 19:33:10 följande:
    Du ska få ett tips också! Testa att utesluta tomater (krossade, ketchup, puré, färska) och starka kryddor ur maten. Det är det som ger mig eksem på händerna, så det kan ju vara samma för dig. Av en ren slump bara. Det skadar inte att prova 🍅😊
    Ett tips jag egentligen inte vill ha, men det har blivit mer problem sedan jag började använda mycket kryddor. Så jag måste nog lyssna! 
  • Anonym (Nytt alias?)
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-27 19:25:39 följande:
    Tack. Drömmen, befriad från förnuftets och rationalitetens bojor, fria associationer utan dilemman eller imperativ. Andras drömmar, egna drömmar, kollektiva drömmar.
    Vackert uttryckt! 
  • Freddie K

Oj, nu är det mycket känslor i en liten kropp! Skäms. Jag har fått höra att jag är ovanligt känslig. På gott eller ont, jag vet inte.

• Anonym (Nytt alias?)
    Freddie K skrev 2022-10-28 15:31:11 följande:

Oj, nu är det mycket känslor i en liten kropp! Skäms. Jag har fått höra att jag är ovanligt känslig. På gott eller ont, jag vet inte.

Men det är du nog. Du verkar vara en mjukis. 
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-28 15:41:01 följande:
    Men det är du nog. Du verkar vara en mjukis. 
    Jo, det är jag. Fast jag vet inte om det är bra alla gånger. 
  • Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-28 06:27:25 följande:

Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om svamp, men inte om vilken svamp som helst utan om fotsvamp,  // Foten i munnen

*Tar fram anteckningsbok och penna* Pk, berätta mer! Har du diabilder, Overheadapparat, eller kanske en Powerpoint att visa oss? *sätter mig bekvämt och ser fram emot en intressant föreläsning om 🦶🍄*

😁
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-28 16:03:34 följande:
    *Tar fram anteckningsbok och penna* Pk, berätta mer! Har du diabilder, Overheadapparat, eller kanske en Powerpoint att visa oss? *sätter mig bekvämt och ser fram emot en intressant föreläsning om 🦶🍄*

😁
    Haha! Du är väl för söt! Hjärta
Svar på tråden Här är vi alla vänner.