• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-28 16:52:32 följande:

BBT. Ska krypa in under täcket med en varm kopp choklad och läsa boken jag fick av Antigone, om jag vågar. Jag ringer dig om jag får mardrömmar. Tungan ute

Varm choklad och bok, härligt! :D Sov gott sen.
  • Mortiscia80
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-28 17:15:07 följande:

❤️
    Jag måste bara hitta ett fint alias så kanske jag gört. (Hoppas att moster har hittat någonstans att övernatta ikväll). 

Klart du ska :) Det här är en väldigt trivsam del av FL.
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-28 17:15:07 följande:

❤️
    Jag måste bara hitta ett fint alias så kanske jag gört. (Hoppas att moster har hittat någonstans att övernatta ikväll). 

Om jag känner Torsten rätt så har han nog redan tröttnat på mostern (mitt "alter ego" om någon var nyfiken på vem som dolde sig bakom det anonyma nicket) och stängt in henne i en garderob! 🤣

Man kan ju växla mellan olika anonyma nick tills man hittar ett man trivs med 👍
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-28 11:27:53 följande:

Korka upp Torsten och släng ut kärringen för nu är det fredag! .

Småsmuttar på Torsten och kommer i fredagsstämning 🍾🥳
  • Antigone
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-27 23:31:14 följande:
    Ibland kommer jag ihåg dem väldigt väl, ibland mer fragmentariskt och ibland bleknar minnena av dem snabbt bort. Ibland dröjer de sig kvar snarare i form av känslor än minnen. Vad drömmer du för sorts mardrömmar mer än att det spökar i sitt sovrum? Påverkas du negativt av mardrömmarna efter att du har vaknat?
    Samma här! Det kan vara allt möjligt. Nu ska du få höra nattens skörd. En läskig och en läskig och rolig dröm. Jag drömde att det var en helt vanlig dag, men helt plötsligt började jag misstänka att jag sov och befann mig i en dröm. Allt var som det skulle, men jag hade en underlig känsla av att ögonen inte gick att öppna. Att de egentligen var stängda. Eftersom jag tittade i drömmen, så var det ju omöjligt. Men jag kunde ändå inte bli kvitt den obehagliga känslan av att jag inte var vaken. Mina mardrömmar har anpassat sig för att lura mig på något vis, så jag alltid ska vara osäker på om det händer på riktigt eller bara är en dröm. I vaket tillstånd kan jag tack och lov skilja på fantasi och verklighet 😅 Den andra drömmen var att en av mina kompisar och hennes barn plötsligt dök upp hemma hos mig väldigt finklädda. De bar frack allihop och sade att jag hade lovat att bjuda dem på en mycket lyxig trerätters, vilket jag totalt glömt bort. I drömmen spelade jag med och bad dem sätta sig vid bordet, medan jag i panik tänkte slänga ihop någonting. I verkligheten är jag ganska duktig på att laga mat, men i drömmen var det enda jag hade hemma pasta och färskost. Ingenting mer 🤔
  • Mortiscia80
    Antigone skrev 2022-10-28 18:50:22 följande:
    Småsmuttar på Torsten och kommer i fredagsstämning 🍾🥳
    Haha!! 😂😂😂
  • Antigone
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-28 15:15:32 följande:
    Ett tips jag egentligen inte vill ha, men det har blivit mer problem sedan jag började använda mycket kryddor. Så jag måste nog lyssna! 
    Förstår det, för det är världens tråkigaste tips! 😂🌶
  • Antigone
    Anonym (Allmighty Torstens tuffa moster) skrev 2022-10-28 16:16:30 följande:
    Vad är det du säger, din drummel?! Du mucka med Torsten, du mucka med alla världens dammråttor, capiche? Du vill inte starta muckerier med dammråttor! Vi kommer att ta över ditt hem om du inte behandlar oss med respekt! (Consider yourself warned)

Jag må se ut som en uråldrig skrynklig och klen tant, men om någon gör min söta oskyldiga systerson upprörd, blir jag väldigt arg och det vill du INTE vara med om.

"Släng ut kärringen? Pfft, du kan ju alltid försöka! 

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vet inte om jag skulle vilja kalla Torsten söt och oskyldig, men kärleken är blind och kan tänka mig att Torstens tuffa moster har mosterglasögonen på sig 😂🤓😍 Inbillar mig att hon ser ut så här, alldeles vit i pälsen av ålder 🐁
  • Antigone
    Freddie K skrev 2022-10-28 16:34:38 följande:
    Torsten är min dammråtta och bäste vän! Fråga Antigone vad hon tyckte om honom. Hon har ju träffat honom.
    När jag träffade honom var han väldigt snäll och försynt. Nästan lite blyg. Han satt fint under bordet och höll sig lugn hela tiden, men jag kunde känna att han nafsade mig lite i tårna ibland. Dessutom var han väldigt välklädd. Vet inte om han hade klätt upp sig för firandets skull, eller om han alltid bär en hög, röd och glittrig hatt med sorgedok och en fjäder i? 🎩🤔
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-28 19:11:24 följande:
    Vet inte om jag skulle vilja kalla Torsten söt och oskyldig, men kärleken är blind och kan tänka mig att Torstens tuffa moster har mosterglasögonen på sig 😂🤓😍 Inbillar mig att hon ser ut så här, alldeles vit i pälsen av ålder 🐁
    Jag håller med dig! Jag ser fram emot morgondagen när vi kanske får reda på hur Torsten och Elvira (Torstens flickvän för er som inte redan känner till henne) upplever monsters intrång! 👍🤣
Svar på tråden Här är vi alla vänner.