• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Anonym (Allmighty Torstens tuffa moster)

*ropar* "Tossegubben var är du?" "Har någon sett min söte lille Tosse? Jag har inte sett honom sedan igår. Jag förstår inte var han håller hus. Jag tänkte ta lite mått för att sticka lite kläder åt honom. Jag hittade ett så fint rosa garn på rea. Han skulle passa så bra i ett par rosa byxor och rosa tröja. Kanske sockor och vantar och en mössa också...? Men jag måste ju hitta honom först." *irrar vidare och förtsätter hojta* "Tosse lille var äääääär du?"

😂😂😂

• Ingenpsykolog
    Freddie K skrev 2022-10-29 14:58:30 följande:
    *Ge en tårtbit till*.
    Tack så mycket! Jag undrar var Torsten och Elvira gömmer sig? 😁
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Anonym (Allmighty Torstens tuffa moster) skrev 2022-10-29 15:06:21 följande:

*ropar* "Tossegubben var är du?" "Har någon sett min söte lille Tosse? Jag har inte sett honom sedan igår. Jag förstår inte var han håller hus. Jag tänkte ta lite mått för att sticka lite kläder åt honom. Jag hittade ett så fint rosa garn på rea. Han skulle passa så bra i ett par rosa byxor och rosa tröja. Kanske sockor och vantar och en mössa också...? Men jag måste ju hitta honom först." *irrar vidare och förtsätter hojta* "Tosse lille var äääääär du?"

😂😂😂

Jag är här, yo! Jag har legat och sovit hela dagen för Freddie K väckte mig igår kväll och höll mig vaken ett bra tag. Mi nah likey!
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-29 15:07:54 följande:
    Tack så mycket! Jag undrar var Torsten och Elvira gömmer sig? 😁
    Torsten ligger här bredvid mig och blänger på mig. Skäms. Elvira vet jag inte riktigt vad hon gör. Hon brukar göra lite det hon känner för.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-29 15:11:06 följande:
    Jag är här, yo! Jag har legat och sovit hela dagen för Freddie K väckte mig igår kväll och höll mig vaken ett bra tag. Mi nah likey!
    Jag förstår att du inte gillar att bli väckt, men Freddie menade säkert inte att vara taskig. Han ville nog bara ha sällskap. 

Det verkar som att din moster letar efter dig. Hon irrade runt här nyss, och pratade om rosa garn. Hon verkar ha planer på att förvandla dig till en grisfärgad råtta! 😆

Har du sett henne idag?
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-29 15:22:19 följande:
    Jag förstår att du inte gillar att bli väckt, men Freddie menade säkert inte att vara taskig. Han ville nog bara ha sällskap. 

Det verkar som att din moster letar efter dig. Hon irrade runt här nyss, och pratade om rosa garn. Hon verkar ha planer på att förvandla dig till en grisfärgad råtta! 😆

Har du sett henne idag?
    Jag såg att hon var förbi här förut. Jag vill inte ha rosa på mig! Skrikandes
  • Ingenpsykolog

Bjussar på lite musik för att muntra upp Torsten. Svårt att blänga när man lyssnar på den här låten. Den passar utmärkt för SLD!

Vrid mobilen 90° så fungerar "tumme upp", "tumme ner", citera mm
  • Ingenpsykolog
    Anonym (Allmighty Torsten) skrev 2022-10-29 15:24:34 följande:
    Jag såg att hon var förbi här förut. Jag vill inte ha rosa på mig! Skrikandes
    Jag förstår dig! 😉
    Ingenpsykolog skrev 2022-10-29 15:26:45 följande:
    Jag förstår dig! 😉
    Jag kan ju inte se ut som en damråtta. Pund intended. :-P.
  • Freddie K

Ett träd till ett annat:" Do you löv me?" "Näver!"

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.