• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-28 21:24:42 följande:

Jag hade faktiskt en mardröm!

Oj då :o Jag hoppas du lyckas somna om.
  • Anonym (Allmighty Torsten)
    Freddie K skrev 2022-10-28 22:37:06 följande:

*Råkar sparka på Torsten*.

The hell ya! Let me sleep! Goddamnit, yo!
  • Freddie K

Damn, another hero wanna be. Now he sleeps with his friend in the mortuary! *Ykar*.

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • EmilijaPetrosiunaite
    Antigone skrev 2022-10-28 21:18:27 följande:
    Jag växte upp på landet med hästar och katter 🐴🐈?⬛ Kompisar har jag alltid haft många (och nära) som kompensation för dåliga familjerelationer. Det är otroligt hur mycket tjockare vatten är än blod, i alla fall i mitt fall ???? Hur växte du upp?
    Vad fint med hästar och katter. Lekte ni mycket? Först växte jag upp i en ganska liten stad, sedan i en lite större. Vi kastade boll i källargångarna och lekte på gården. Ibland blåste vi såpbubblor från fönstret, en gång kom vi över en cigarett och blåste rök i såpbubblorna, det smakade inte gott men det var effektfullt. Ett och annat pappersflygplan åkte samma väg, fast dem hämtade vi.
  • EmilijaPetrosiunaite
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-28 22:58:30 följande:
    Vad fint med hästar och katter. Lekte ni mycket? Först växte jag upp i en ganska liten stad, sedan i en lite större. Vi kastade boll i källargångarna och lekte på gården. Ibland blåste vi såpbubblor från fönstret, en gång kom vi över en cigarett och blåste rök i såpbubblorna, det smakade inte gott men det var effektfullt. Ett och annat pappersflygplan åkte samma väg, fast dem hämtade vi.
    De hämtade vi ska det stå.
  • Antigone
    EmilijaPetrosiunaite skrev 2022-10-28 22:58:30 följande:
    Det var en fin och lite drömsk beskrivning av era lekar! Våra lekar var väldigt vilda. Vi hade egentligen inga regler för vad vi fick göra, så vi testade mycket gränser. Låg på taket och kollade på molnen och hittade på olika farliga utmaningar som vi var tvungna att genomföra. En gång rökte vi kottar. En annan gång bestämde vi att vi skulle bo i tält hela sommaren. Men vårt stora uppdrag var att hitta ett dinosaurieskelett. Vi ville bli äventyrare och skulle sälja skelettet svindyrt till ett museum, så vi skulle få pengar till våra resor. Tyvärr hittade vi aldrig något, men vi hoppades verkligen på det där skelettet 😂🦕🦖
  • EmilijaPetrosiunaite
    Antigone skrev 2022-10-28 23:58:26 följande:
    Det var en fin och lite drömsk beskrivning av era lekar! Våra lekar var väldigt vilda. Vi hade egentligen inga regler för vad vi fick göra, så vi testade mycket gränser. Låg på taket och kollade på molnen och hittade på olika farliga utmaningar som vi var tvungna att genomföra. En gång rökte vi kottar. En annan gång bestämde vi att vi skulle bo i tält hela sommaren. Men vårt stora uppdrag var att hitta ett dinosaurieskelett. Vi ville bli äventyrare och skulle sälja skelettet svindyrt till ett museum, så vi skulle få pengar till våra resor. Tyvärr hittade vi aldrig något, men vi hoppades verkligen på det där skelettet 😂🦕🦖
    Det är fint att ha händelser att tänka tillbaka på, även om det som har hänt har hänt, så ändrar sig minnena med tiden. Blir sepiafärgade men ändå kontrastrika. Molntolkning å ena sidan, farliga uppdrag å andra sidan. Dinosaurieskelettet kanske var ett av de större projekten ni hade. När man är liten räcker det med en möjlighet, ett kanske, man låter sig inte nedslås av trivialiteter som sannolikheter. Det kanske man inte ska heller, men rationalitetens tyngd gör sig gällande ibland, eller ofta.
  • flygrl
    Freddie K skrev 2022-10-28 06:27:25 följande:

Hej och välkomna till Hajk. Idag ska vi prata om svamp, men inte om vilken svamp som helst utan om fotsvamp,  // Foten i munnen

Men wtf!!! Tänkte jag skulle titta in här för första gången på typ 150 år och så möts man av det här.

Fast äh vafan. Cool runnings mr. Kruger! Bor du kvar på Elm Street? Läget?

• Freddie K
    flygrl skrev 2022-10-29 01:27:11 följande:

Men wtf!!! Tänkte jag skulle titta in här för första gången på typ 150 år och så möts man av det här.

Fast äh vafan. Cool runnings mr. Kruger! Bor du kvar på Elm Street? Läget?

Yo, whattup, homeslice! . Det var inte igår. Welcome back! 

Jodå, jag bor kvar på Elm Street. Hur är läget med dig? {#emotions_dlg.flower}
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.