• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-28 16:36:38 följande:
    Du får fråga Freddie K! De bor tillsammans 😊🐀
    God morgon, Antigone. Sovit gott? .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-28 16:37:07 följande:
    Aha! Jag tror att Antigone gillar honom, med tanke på att han är omhuldad. Tack för upplysningen. 
    Han är rätt charmig ändå, även om han kanske inte säger så mycket.
  • Antigone
    Antigone skrev 2022-10-28 16:36:38 följande:
    Du får fråga Freddie K! De bor tillsammans 😊🐀
    Attans! Jag var lite för sen på bollen, för du hade redan fått svar medan jag skrev 😅 Torsten har också blivit den här trådens husdjur/maskot. Vi tycker alla om honom, trots hans något riviga humör 🤩
  • Ingenpsykolog
    Antigone skrev 2022-10-28 16:39:54 följande:
    Attans! Jag var lite för sen på bollen, för du hade redan fått svar medan jag skrev 😅 Torsten har också blivit den här trådens husdjur/maskot. Vi tycker alla om honom, trots hans något riviga humör 🤩
    Ja Almighty Torsten är vår mycket omtyckta maskot! Vi får hjälpas åt att skrämma bort hans moster! 
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-10-28 16:40:54 följande:

Måste posta! Men BBL! 😃

Posta, är det något nytt slang för något? Tungan ute
  • Freddie K

BBT. Ska krypa in under täcket med en varm kopp choklad och läsa boken jag fick av Antigone, om jag vågar. Jag ringer dig om jag får mardrömmar. Tungan ute

• Ingenpsykolog
    Anonym (Nytt alias?) skrev 2022-10-28 16:28:07 följande:

Jag skulle kunna passa i rollen som Allmighty Torstens arga moster. Det är jdärför jag skriver så sparsamt här, för att jag inte vill påverka trådens goda humör.

Inte för att jag har förstått vem Torsten är ännu... 

Den här tråden är inte bara till för när man mår toppen. Själv hittade jag hit för bara några månader sedan och fick fantastiskt stöd i en oerhört jobbig period, och letar mig hit när jag behöver stöd och tröst likväl som när jag mår bra. Jag finner den här tråden som den allra bästa på Familjeliv. Här har jag lärt känna de som skriver mer på djupet, till skillnad från andra typer av trådar. 

Man måste inte ha knasig humor för att passa in här, även om de flesta av oss har det. Så det är fritt fram att skriva om precis vad du vill. Vi är alla glada över att du har hittat hit och hoppas att du trivs och blir kvar hos oss länge. ❤️
  • Anonym (Nytt alias?)

❤️
    Jag måste bara hitta ett fint alias så kanske jag gört. (Hoppas att moster har hittat någonstans att övernatta ikväll). 

• Mortiscia80
    Freddie K skrev 2022-10-28 15:42:32 följande:
    Jo, det är jag. Fast jag vet inte om det är bra alla gånger. 
    Hellre för mjuk än för hård :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.