Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag skulle gärna gå en kurs i det där och ha egna kupor, men bara som en bisyssla.
Jag skulle nog påstå att många insekter är framgångsrika i hur de bygger sina samhällen också. Vissa myror odlar svamp för att balansera koldioxid och liknande, och skapar ventilationssystem och grejer.
På ett filosofiskt och andligt plan är det ingen större skillnad mellan myror och människor, tycker jag. I det stora hela så fungerar vi och är lika medvetna, relativt sett.
Myror är verkligen fascinerande. Dom utgör en väldigt stor andel av allt levande på Jorden.
Btw så tackar jag för ditt stöd till att bli statsminister. 👍🏿 Men jag har flera gånger ställt typ följdfrågor till dig i olika trådar men aldrig fått några svar. Jag bits inte utan är ju bara nyfiken.😉
Jetlaaaaaaag!
Hej från andra sidan kontinenten!
Fan vad jag saknar 90-talet. Känns som man kunde vara sig själv på ett annat sätt än idag. Jag vill ha en "revival".
Håller med för i slutet av 90-talet va jag mig själv i blöjor och gallskrek och så... 🍼👶🏽
Fast tror jag hoppar revivaln faktiskt. :P
---------------------------------------------
Nu ska jag försöka somna om igen.
God natt & sweet dreams y'all! 😴💤✨🌛
Let's crank it up, jao! 
Let's crank it up, jao! 
Oj, jag är ledig två veckor nu. Vad gött! 
Jag skulle gärna gå en kurs i det där och ha egna kupor, men bara som en bisyssla.
Myror är verkligen fascinerande. Dom utgör en väldigt stor andel av allt levande på Jorden.
Btw så tackar jag för ditt stöd till att bli statsminister. 👍🏿 Men jag har flera gånger ställt typ följdfrågor till dig i olika trådar men aldrig fått några svar. Jag bits inte utan är ju bara nyfiken.😉
Fan vad jag saknar 90-talet. Känns som man kunde vara sig själv på ett annat sätt än idag. Jag vill ha en "revival".
Håller med för i slutet av 90-talet va jag mig själv i blöjor och gallskrek och så... 🍼👶🏽
Fast tror jag hoppar revivaln faktiskt. :P
---------------------------------------------
Nu ska jag försöka somna om igen.
God natt & sweet dreams y'all! 😴💤✨🌛
Nu blir det film. Antingen:"Life of Brian" eller:"Scary Movie.",