• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Freddie K
    flygrl skrev 2023-06-05 21:33:15 följande:
    Båda bra fast "Life of Brian" är nog smartare ändå imho. Som kristen tycker jag kanske den är ännu roligare.😊
    Vilken valde du, mr. Kruger? 😮
    Jag valde Life of Brian. Så jäkla kul! Skrattande
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

Pundare och fnask. Dårar och patrask. Nu ska jag berätta här om min del av stan. Roland drar en Marinella. Alla här är kriminella. Turkarna på hörnan står och säljer tjack. *Ylar*.

• Freddie K

"Du rör på höfterna jättebra och du skaker på rumpen jättefint, men det här är inte rumba. Det är cha-cha". *Låta som Tony Irwing*.

• flygrl
    Freddie K skrev 2023-06-06 04:10:57 följande:
    Jag valde Life of Brian. Så jäkla kul!  // Skrattande
    Bra val! 👍🏿
    Freddie K skrev 2023-06-06 04:43:06 följande:

Pundare och fnask. Dårar och patrask. Nu ska jag berätta här om min del av stan. Roland drar en Marinella. Alla här är kriminella. Turkarna på hörnan står och säljer tjack. *Ylar*.

Haha knasig text! Vi är ju barn av betongen båda två så man känner ju igen en del av skiten. 😉 
    Blev tvungen googla va det va för nåt och lyssnade sen på Spotify. Verkar ha vart ett radioprogram det där Rally.
    Freddie K skrev 2023-06-06 15:36:33 följande:

"Du rör på höfterna jättebra och du skaker på rumpen jättefint, men det här är inte rumba. Det är cha-cha". *Låta som Tony Irwing*.

Haha Tony Irving asså. En riktig profil jue. 😊

• Freddie K
    flygrl skrev 2023-06-06 18:34:29 följande:
    Bra val! 👍🏿
    Freddie K skrev 2023-06-06 04:43:06 följande:

Haha knasig text! Vi är ju barn av betongen båda två så man känner ju igen en del av skiten. 😉 
    Blev tvungen googla va det va för nåt och lyssnade sen på Spotify. Verkar ha vart ett radioprogram det där Rally.Haha Tony Irving asså. En riktig profil jue. 😊

Tack!

Jo, det är ett radioprogram. Glad

Haha, ja, det är han verkligen! :-P.

Jag gör ett snabbt inhopp här nu, men ska försöka sova igen. Jag är så trött!
  • flygrl
    Freddie K skrev 2023-06-06 19:18:04 följande:
    Tack!

Jo, det är ett radioprogram. Glad

Haha, ja, det är han verkligen! :-P.

Jag gör ett snabbt inhopp här nu, men ska försöka sova igen. Jag är så trött!
    God natt & sov så gott! 🌛
  • fultextad användarhandbok
    flygrl skrev 2023-06-06 18:34:29 följande:
    Vi är ju barn av betongen båda två så man känner ju igen en del av skiten. 😉
    Barn av betong med hjärtan av sten. Barn av betong med ögon som brinner, ser världen genom stadens fönster, en del förlorar, andra vinner. Livet växer i en värld av cement, graffitin berättar om det som hänt. I varje spricka och mur finns en historia som är deras och vår. Barn av betong, med själar och längtan som brinner. Skriver jag, havets barn, en själ av vatten och vind.
  • flygrl
    fultextad användarhandbok skrev 2023-06-06 20:07:41 följande:
    Barn av betong med hjärtan av sten. Barn av betong med ögon som brinner, ser världen genom stadens fönster, en del förlorar, andra vinner. Livet växer i en värld av cement, graffitin berättar om det som hänt. I varje spricka och mur finns en historia som är deras och vår. Barn av betong, med själar och längtan som brinner. Skriver jag, havets barn, en själ av vatten och vind.

Så bra, så fantastiskt formulerat. Vilka bilder du målar med dina ord. Igen.
    Tack du fina havets barn, jag sparar dina underbara dikter så jag kan ta fram dom senare. Solig

Allt gott från ett barn av betong men med själ och längtan som brinner... ❤️

• Mortiscia80
    fultextad användarhandbok skrev 2023-06-06 20:07:41 följande:
    Fint skrivet :)
  • fultextad användarhandbok
    flygrl skrev 2023-06-06 21:29:12 följande:

Så bra, så fantastiskt formulerat. Vilka bilder du målar med dina ord. Igen.
    Tack du fina havets barn, jag sparar dina underbara dikter så jag kan ta fram dom senare. Solig

Allt gott från ett barn av betong men med själ och längtan som brinner... ❤️

Tack så mycket, alltid trevligt att kunna sprida lite inspiration. Välgång till dig!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.