• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    Mortiscia80 skrev 2023-06-06 21:29:25 följande:
    Fint skrivet :)
    Tack så väldigt mycket! Hoppas att du har fått njuta av ditt Earl Grey i dag. Jag bryggde en kopp te förut, riktigt gott. Varit lite förkyld här, på bättringsvägen nu, sedan bär det av ut i skärgården ett tag. 
  • Mortiscia80
    fultextad användarhandbok skrev 2023-06-06 21:53:35 följande:
    Tack så väldigt mycket! Hoppas att du har fått njuta av ditt Earl Grey i dag. Jag bryggde en kopp te förut, riktigt gott. Varit lite förkyld här, på bättringsvägen nu, sedan bär det av ut i skärgården ett tag. 
    Idag blir det inte te, men jag har nyligen testat att göra eget sånt där lemon ice tea (minus is, för det får inte plats i frysen). Det var väldigt gott :) Lite bittert för jag glömde tepåsen i alldeles för länge... Rekommenderas iaf :) Hoppas du blir helt frisk snart!
    Mortiscia80 skrev 2023-06-06 21:58:20 följande:
    Idag blir det inte te, men jag har nyligen testat att göra eget sånt där lemon ice tea (minus is, för det får inte plats i frysen). Det var väldigt gott :) Lite bittert för jag glömde tepåsen i alldeles för länge... Rekommenderas iaf :) Hoppas du blir helt frisk snart!
    Ja iste är ju jättegott! Speciellt då det är varmt. Det blir bittert lätt om det överskrider fem minuter, ungefär där, 4-5 minuter. Tack, redan känns det bättre som väl är. Har du några sommarplaner?
  • Mortiscia80
    fultextad användarhandbok skrev 2023-06-06 22:07:41 följande:
    Ja iste är ju jättegott! Speciellt då det är varmt. Det blir bittert lätt om det överskrider fem minuter, ungefär där, 4-5 minuter. Tack, redan känns det bättre som väl är. Har du några sommarplaner?
    Ja jag ska ta det lugnt framför allt och försöka att inte planera in för mycket x) Men jag ska ut och tälta med sonen och så ska vi till Norrland en sväng, i övrigt bara spendera tid här i trakterna, bada osv. Du då?
    Mortiscia80 skrev 2023-06-06 22:34:49 följande:
    Ja jag ska ta det lugnt framför allt och försöka att inte planera in för mycket x) Men jag ska ut och tälta med sonen och så ska vi till Norrland en sväng, i övrigt bara spendera tid här i trakterna, bada osv. Du då?
    Det är skönt att inte planera allting, utan ta det lite som det kommer. Jag ska ut i skärgården ett tag när det ännu finns tillfälle och möjlighet. Annars ska jag mest vara i stan och göra lite av varje. Fast nu ska jag gå och lägga mig, god natt!
  • Aniiee

Jag kan inte sova, tra-la-la-la-la. Jag är lite hyper, jobbat för mycket, klockan är 7 på morgonen!

Slänger ut frågan här med. Vill ni läsa resultatet av mitt "rollspel" med Chatgpt? 

Ask them for their thoughts rather than assume, and when they speak, listen.
  • Freddie K
    Aniiee skrev 2023-06-07 00:11:03 följande:

Jag kan inte sova, tra-la-la-la-la. Jag är lite hyper, jobbat för mycket, klockan är 7 på morgonen!

Slänger ut frågan här med. Vill ni läsa resultatet av mitt "rollspel" med Chatgpt? 

Låter sexigt...
    Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Freddie K

I've got the blues, man!

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-06-07 05:39:07 följande:
    Låter sexigt...
    Inte särskilt sexigt, nej. Lite sappy emellanåt.
  • Aniiee
    Freddie K skrev 2023-06-07 09:50:56 följande:

I've got the blues, man!

The Devil's music!
Svar på tråden Här är vi alla vänner.