• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • flygrl
    Eurydike skrev 2023-06-07 22:44:20 följande:

Känslan när man har varit ute hela dagen i solen, men glömt smörja in solskyddsfaktor i benan 😅🔥🌞

Hoppas svedan gått ner! 😊
  • flygrl
    Polyrytm skrev 2023-06-08 14:59:12 följande:
    Var inte det Jazz? Båda genrer är iofs djävulskt bra.
    Jag gillar verkligen jazz och då av det coolare slaget. 🎶
  • flygrl
    Freddie K skrev 2023-06-07 12:30:09 följande:

Känn dig aldrig sviken i bananrepubliken. Våga stå upp för den du är. (Lyssna och lär). Fast i området där jag bor är missnöjet ändå ganska stort. Folk som bor här är ju lite sär. *Ylar*.

👍🏿
  • flygrl
    Aniiee skrev 2023-06-08 19:11:25 följande:
    Jag har en daim. Med kaffesmak! Jag samlade på mig innan jag åkte.

Det slog mig faktiskt häromdagen att för att vara ett kaffeälskande folk så är det väldigt ont om choklad med kaffesmak i Sverige. 
    Det håller jag med om. Att det finns alldeles för lite choklad och även glass, kakor mm med kaffesmak i kaffelandet Sverige. Kaffe och choklad är en perfekt kombo jue! 😊 
  • flygrl

Och glad sommar till alla oavsett ni jobbar, har semester eller nåt annat! 🌞

• Eurydike
    flygrl skrev 2023-06-09 22:52:07 följande:

Och glad sommar till alla oavsett ni jobbar, har semester eller nåt annat! 🌞

Detsamma till dig! 🌞 Har du semester än?
  • Eurydike
    flygrl skrev 2023-06-09 22:38:15 följande:
    Hoppas svedan gått ner! 😊
    Det har den tack och lov! Först var det som ett svullet streck på huvudet 😅
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-06-07 21:21:03 följande:
    Hon är jättegullig.😊

Det gör jag också ibland. Lägger mig på rygg i skogen och lyssnar. Det brukar dyka upp korpar här med, efter ett tag. Jag gillar deras läten. Korpar är magiska. ❤

Ibland blundar jag när jag ligger så, och tänker/visualiserar att jag sjunker ner i jorden en bit. Det är väldigt rofyllt och jordande.
    Kan tänka på det! 😍

Det är så mysigt och rogivande att göra så. Ja, jag tycker också om deras läten och kan förstå varför korpar förknippats med magiska krafter under historiens gång 🐦

Jag brukar föreställa mig att jag svävar ut i rymden istället, men det är nog samma sak fast åt andra hållet ????
  • Eurydike
    Polyrytm skrev 2023-06-08 01:51:11 följande:
    Mittbenan?

Ja fy fasen vad jobbigt det är att bränna sig ordentligt i solen. Vakna på natten med feberfrossa och vätskande blåsor.
    Snedbena!

Men nu har det tack och lov gått över 😝 Ja, det kan gå riktigt illa om man inte passar sig! En gång lade jag mig på stranden på Öland kl 8 på morgonen och stannade ända till kvällen. Jag trodde jag skulle bli brun, men jag blev bara 🦞
  • flygrl
    Eurydike skrev 2023-06-09 23:07:33 följande:
    Detsamma till dig! 🌞 Har du semester än?
    Tack! Semester blir först senare. 😉
    Eurydike skrev 2023-06-09 23:08:38 följande:
    Det har den tack och lov! Först var det som ett svullet streck på huvudet 😅
    Oj, jag visste inte ens man kunde bränna sig där men huden är väl extra känslig där antar jag. 😮
    Eurydike skrev 2023-06-09 23:18:55 följande:
    Snedbena!

Men nu har det tack och lov gått över 😝 Ja, det kan gå riktigt illa om man inte passar sig! En gång lade jag mig på stranden på Öland kl 8 på morgonen och stannade ända till kvällen. Jag trodde jag skulle bli brun, men jag blev bara 🦞
    Fascinerande för den som är mörkhyad läsa sånt här. Men man ska ha respekt för solens strålar, det har jag med även om jag älskar att sola. Du kanske borde bära solhatt eller keps eller nåt för skydda hårbotten? 😉

Svar på tråden Här är vi alla vänner.