Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Somtimes I feel like I don't have a partner. Sometimes I feel like my only friend is the city I live in. The city of cities. *Ylar*.
Va bra och ja, jag såg att du svarat mig i den ena tråden. Tack!
Är förresten själv långsam med att svara ibland men försöker va noggrann med att ändå göra det till slut. 😊
Då är jag nog inte en tjej/kvinna i din smak för jag bits inte. 🤪
Nu blir det film. Antingen:"Life of Brian" eller:"Scary Movie.",
Somtimes I feel like I don't have a partner. Sometimes I feel like my only friend is the city I live in. The city of cities. *Ylar*.
Va bra och ja, jag såg att du svarat mig i den ena tråden. Tack!
Är förresten själv långsam med att svara ibland men försöker va noggrann med att ändå göra det till slut. 😊
Då är jag nog inte en tjej/kvinna i din smak för jag bits inte. 🤪
Oj, du är verkligen djurvän du. En bra egenskap! 😊
Fast tvestjärtar är inte så roliga ändå till skillnad från söta nyckelpigor. Va var det för färger på den där nyckelpigan?
Jag har sett gula med svarta prickar och svarta med röda prickar utöver default-varianten röd med svarta prickar. 🐞
Finns mycket intressant i naturen värt kolla in, absolut! 😉
Som vanligt vaknar man mitt i natten och då tittar man in här jue.🌛
Min katt brukar faktiskt nafsa mig i näsan då och då. Blir väckt så ibland haha.
Men tja blir man uppkäkad av dig eller nöjer du dig med en skvätt blod...greve Dracula? Borde man ha bbq-sås bakom öronen istf YSL Black Opium? 🤔
Och va kan det va för egenskaper du har upptäckt då tro? 😮 😉
🥱😴💤