Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
. Hoppas ni får en bra midsommar då.
Hoppar in kort och önskar alla glad midsommar! 🌼🌞🌸
Är på midsommar-picknick med familjen nu. 🍓
. Hoppas ni har bra väder och trevligt!
Nu kör vi lite midsommar musik!
Så fint skrivet. Sorgligt men visar också du är stark, väldigt stark. ❤️
Livet är inte enkelt. Jag vet, jag kämpar också med det varenda fkn dag.
Det va förresten en fin låt du postat i ortenbarnen-tråden. Så sorglig och vacker den med. Hade du skrivit även musiken?
Kan relatera som levat hela livet i fkn ghettot. Skönt få fira midsommar nån annanstans iaf. 😊
Thaft thaft hallonthaft, bättre thaft har ingen haft.
Så fint skrivet. Sorgligt men visar också du är stark, väldigt stark. ❤️
Livet är inte enkelt. Jag vet, jag kämpar också med det varenda fkn dag.
Det va förresten en fin låt du postat i ortenbarnen-tråden. Så sorglig och vacker den med. Hade du skrivit även musiken?
Kan relatera som levat hela livet i fkn ghettot. Skönt få fira midsommar nån annanstans iaf. 😊
.
Some beatboxin for ya!
Glad midsommar allihopa.
Jag har i rask takt sett minidolumentärer om om valjaktsbåten Essex, en grupp amerikanska nybyggare som kallas Donner-sällskapet och rugbylaget som kraschade i Anderna. Vad de har gemensamt? De vände sig till kannibalism för att överleva.
Nu önskar jag er alla i tråden en trevlig midsommarhelg💐🌸💮????🏵️🌹🥀🌺🌻
Glad midsommar allihopa.
Jag har i rask takt sett minidolumentärer om om valjaktsbåten Essex, en grupp amerikanska nybyggare som kallas Donner-sällskapet och rugbylaget som kraschade i Anderna. Vad de har gemensamt? De vände sig till kannibalism för att överleva.