• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • fultextad användarhandbok
    burleskburkläsk skrev 2025-05-09 20:25:00 följande:
    Ja precis, även ruska tupp...fast man inte använder det i tal...aldrig hört iaf...
    Nä inte jag heller, fick konsultera nätet förut för att få fram betydelsen av det. Nå, då var det dags att ta sen kväll och läsa lite. God natt och sköt om dig! Solig
  • burleskburkläsk
    fultextad användarhandbok skrev 2025-05-09 21:34:20 följande:
    Nä inte jag heller, fick konsultera nätet förut för att få fram betydelsen av det. Nå, då var det dags att ta sen kväll och läsa lite. God natt och sköt om dig! Solig
    Jag hoppas inte du använde google bildsök...

Gör du så, trevlig läsning!

God natt och sköt om dig du med! 🤗
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-05-09 18:37:57 följande:
    Ruska tupp? 😅
    Det kunde det ha varit! Men jag såg att du fick en fin förklaring av Fultextad och om jag inte minns fel uttalas ordets början som roska, som i roddbåt 🐔
  • Eurydike
    Aniiee skrev 2025-05-09 01:31:35 följande:

Jag har flyttat min RGB-ledfyllda dator från golvet upp på skrivbordet. Jag kan inte bestämma mig om det var en bra eller dålig idé.

Hej, alla glada! Hoppas nu har det bra och mår därefter. Själv är jag döende i pollenallergi.

Du får känna på det ett tag! De flesta förändringar kan kännas lite småskumma innan man vant sig.

Döende i pollenallergi låter inte bra! Jag antar att du redan äter allergitabletter så det står härliga till. Krya på dig! 🤧
  • Eurydike
    burleskburkläsk skrev 2025-05-09 18:39:31 följande:
    Hälften är för mycket rent av! 🙈
    En tredjedel hade varit alldeles lagom 👌
  • Eurydike

Kom här Torsten så dansar vi en sväng! Då får ju inte tro att jag bara vill umgås när jag krisar 💃🐀

• Anonym (Allmighty Torsten)
    Eurydike skrev 2025-05-10 02:07:52 följande:

Kom här Torsten så dansar vi en sväng! Då får ju inte tro att jag bara vill umgås när jag krisar 💃🐀

Aye, gal. Mi gonna dance your pants off!
  • Freddie K

Dj Torsten is playing: Bee Gees-Staying alive-remix. 

Du tror att du vet vem jag är. Då har du inte varit i min värld!
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-05-10 00:42:45 följande:
    Det kunde det ha varit! Men jag såg att du fick en fin förklaring av Fultextad och om jag inte minns fel uttalas ordets början som roska, som i roddbåt 🐔
    Afan, ja jag vet då inget i vanlig ordning! 😅

Jo att du är bra söt du! 😘
  • burleskburkläsk
    Eurydike skrev 2025-05-10 02:06:14 följande:
    En tredjedel hade varit alldeles lagom 👌
    Ja det hade fan känts bättre det vill jag lova! 😃
Svar på tråden Här är vi alla vänner.