Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Kurerar mig till:

Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

En fråga: Jag sitter och skriver på Mentalsjukhuset. Tycker ni att jag ska berätta mer ingående om överläkaren. Vem han är och var han kommer ifrån? Det känns som att jag borde göra det på de andra med, om jag gör det på honom, eller vad tycker ni?

• Freddie K

Jag tror att jag skriver en biografi på överläkaren. Jag får väl skriva en om Calle med sen. .

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-07-23 10:35:22 följande:
    Låter klokt! Det kan bli lite rörigt om man berättar precis lika mycket om alla, så att välja ut några karaktärer som man får veta mer om är säkert bra. Överläkaren verkar ju vara en viktig person i berättelsen och då kan det vara bra att få veta mer om bakgrunden. Ska det ske genom berättarrösten eller genom att patienterna pratar om överläkaren? Själv skriver jag en skräcknovell just nu. Du hade mig vid hej heter den och handlar om en man som råkar trampa på fel gengångares grav. Hon är ganska efterhängsen om man säger så och vill helst ha sällskap i sin ensamma grav GråterSpöke
    Det ska ske genom berättarrösten. En sorts berättelse i berättelsen, om man säger. .

Ok, vad spännande! Den vill jag gärna läsa sen när den är färdig. .
  • Freddie K

Ibland är det skönt att gråta en skvätt. Jag skäms inte över det!

• Freddie K

Jag har kommit på ett nytt uttryck:" Ont grus!" Snart kan jag skapa en egen ordbok! .

• Freddie K

Jag har tänkt på en sak. Det heter ju armveck och knäveck, sen säger man ju armhåla, men man säger inte knähåla. Varför gör man inte det?

• Freddie K

Någon som vet hur man tar bort gruppkonversationer på Facebook?(På datorn). Jag har tydligen tre som jag inte ens har tackat ja till och jag får inte bort de! Demon

Svar på tråden Här är vi alla vänner.