Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2022-08-20 15:29:35 följande:
    Jag brukar titta när jag är sjuk. Förut hade vi abonnemang för att ha barnkanaler och då följde en massa andra med också men nu har jag ett basutbud så vi får se hur det blir.
    Jo, men det går aldrig något bra på tv ändå. Jag känner att jag klarar mig utan i alla fall så nu står tv:n och samlar damm. :s.
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-20 15:40:17 följande:
    Jo men så är det tyvärr.
    Jo, så är det ju, men man klarar sig faktiskt utan tv. Allt finns ju på nätet nu för tiden.
  • Freddie K

you're the one thing I can't get enough of. *Ylar*.

• Freddie K

If you see a pretty flower, don't just pick it up! Smell it and then walk away.

• Freddie K

Idag har vi filmat en scen till. Det går sakta, men säkert framåt, men allt måste klaffa!

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-08-22 22:27:15 följande:
    Är det Torsten som är huvudpersonen igen eller handlar den här filmen om något annat? Glad
    Det här är något helt annat, men han finns med på ett hörn.Glad
  • Freddie K

Det är jag som är Lojden! Jag har en fru med. Hon heter Berit, men jag kallar henne för Beirut, för hon är så jäkla bombad! .

• Freddie K

Jag sitter och sorterar mina texter, vilket är ett heltidsjobb. Skäms. Då hittade jag ett program med samplingar av Leifi Plomeros. Rätt kul, faktiskt, men vad ska jag med det till?

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-08-29 20:50:58 följande:
    Vet precis hur det kan vara! Men se det från den ljusa sidan. Om du har så många texter du behöver sortera, så innebär det att du har varit väldigt kreativ och flitig Glad
    Jo, det är ju sant. Tänkte inte så. .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-08-29 20:57:49 följande:
    Känner lite samma när jag kollar vilket digitalt skräp man samlar på. Som en liten hamster! Bokmärken, bilder, suck....
    Jo, det har blivit en hel del faktiskt.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.