Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2022-09-05 18:01:25 följande:
    Haha ok :) Såååå Torsten skulle ligga illa till en sådan gång då. Inte mycket protein från honom iofs. Får kolla vad jag har, men inte är det mycket inte. Funderar till och med på att köpa skräpmat istället, för nu är jag hungrig!
    Jo, de gör han allt! :-P. Ja, men jag det. Unna dig något gott! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-05 18:39:43 följande:
    Och vips kommer sonen hem exakt just nu! Jahapp.... Men jag vittjade kylen ett extra varv, hittade bacon (stekte det krispigt i små bitar), färsk pasta (hur gott är inte det?) och rökig gräddsås från igår som komplement. Mums! Bättre ändå med hemlagat.

Ska hämta upp honom bara så får jag avnjuta maten sedan.
    Mm, det låter ju jättegott! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-06 15:20:26 följande:
    Det var det! :) Jag måste bli bättre på att börja planera veckomenyer igen så man slipper stå där varje dag och fundera. Idag kan det bli rotsaker i ugnen men till det skulle man behöva något slags protein kanske. Eller så kör vi vegetariskt bara :)
    Jo, det är svårt det där med vad man ska hitta på att äta varje dag. Men om du lagar den så äter jag. Tungan ute
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-06 16:27:55 följande:

Ville bara kika in och säga att jag inte ignorerar era frågor, jag har bara "vissa svårigheter" med att fatta mig kort. Så jag håller på att skriva på ett inlägg i Samsung notes, men bara upptakten, från förra sommaren fram till oktober blir nog ett eget inlägg. Och sedan, mellan oktober och augusti hann jag ju med 5 månader på sjukhus och 10 operationer....Flört

Ojdå, då verkar du ha mycket att göra? Usch, då. Det lät inget kul. Hoppas det är bättre nu? {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Visste ni att man kan bli full på vatten? Ja, teoretiskt i alla fall.

• Freddie K

Jag vill adressera en sak. Jag har märkt att det är någon som gör tummen upp på de flesta av inläggen jag skriver på senare tid. Det är lite kul, men jag skulle gärna vilja veta vem den personen är.

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-06 17:01:24 följande:
    Ursäkta formateringen i mitt svar. Det blev lite knas...
    Jag tyckte det var lite extra kul att du just nämnde en kanelbulle. Jag älskar kanelbullar! Varje gång de kommer på tal påminns jag om när en av mina närmaste vänner berättade att hon hade pratat med en tjej från boendestöd om mig dagen innan. När hon skulle beskriva mig hade hon sagt om mig att "Hon är varm, mjuk och go till sättet, och söt. Och hon får mig alltid att må bättre. Hon är som en nygräddade kanelbulle liksom". En av de finaste komplimanger jag fått. Sedan dess när vi skriver till varandra kallar vi varandra för bullrelaterade namn. Ni i tråden är också som ett gäng kanelbullar, i alla fall tycker jag det!  Hjärta
    Vad fint sagt. . Jag älskar en nygräddad kanelbulle. {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-06 17:21:52 följande:
    Håller med! Bara mesar ratar Markoolio! Solig

För övrigt kan det hända att jag är skyldigt till vissa av uppröstningarna av dina inlägg ;o)
    Ja, precis. .

Åhå, där ser man.Skäms
Svar på tråden Här är vi alla vänner.