Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Mortiscia80 skrev 2022-09-02 22:10:24 följande:
    Ok! Jag har inga planer än, det har varit så mycket på sistone, men det vore skönt att bara ta det lite lugnt en stund.
    Jo, det är det verkligen! .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Ah, man skulle anställa någon att sortera allt mitt material, men då får jag väl det inte som jag vill ha det!

• Freddie K

Snurrar upp den på läktarn en efter en. Hör korvgubben fråga:"Ketchup på den?" Ylar!

• Freddie K

Man är då ganska tuff om man lyssnar på Markoolio och inte gör det ironiskt. *Tycka*. Tungan ute

• Freddie K
    Antigone skrev 2022-09-04 14:40:33 följande:

Fan. Jag brände vid maten. Det får bli en rökig eftersmak ObestämdTungan ute

Ojdå. Vad blir det för mat då?
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-04 14:49:13 följande:

Tänk att det skulle ta mig flera år på FL för att inse vilken tråd som drar till sig många trevliga medlemmar! Hjärta

Hej och välkommen till vår tråd. . Vi bjuder så klart på en kanelbulle som sig bör. Glad
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-04 15:12:34 följande:
    Den är ju underbar!
    Jo, den är ju det! Den går många gånger om dagen här! .
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-04 15:15:07 följande:
    Tack så mycket, Freddie! Hjärta
    Bara kul med en till vän i tråden. .
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-04 15:36:11 följande:

Jag passar på att tipsa om en annan tråd med härlig stämning. Den startade som ett projekt där det var tänkt att många olika skribenter tillsammans skulle turas om att skriva delar av en berättelse. Men efter ett tag var jag och flera andra så hänförda av den berättelse som målades upp av personen, anonym (Det okända djuret), som tog över stafettpinnen från den som startade tråden, anonym (C), att det föll sig naturligt att "Dod" fortsatte skriva. 

Efter en tid blev stämningen i tråden väldigt härlig, och jag som har det rätt så jobbigt med hälsan just nu har fått ett fantastiskt stöd där.

För er som är nyfikna på att läsa den trollbindande berättelsen och ta del av den härliga stämningen bjussar jag på en länk.

www.familjeliv.se/forum/thread/81891271-vi-skriver-en-sommarberattelse-tillsammans/1

PS: Lite roligt i sammanhanget. Jag vet nu vem som ligger bakom det anonyma nicket, men var länge inne på att personen bakom anonym (Det okända djuret var du, Freddie! Solig

Tack för tipset! 

Hehe, nja, det kan jag inte ta kredd för, men kul att du kom att tänka på mig där.{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Här är vi alla vänner.