Ingenpsykolog skrev 2022-09-04 16:40:05 följande:
Nostalgitripp, och (kanske) ett intressant ämne för diskussion. Ikväll kl 18.10-20.00 går Tillbaka till framtiden 2 på kanal 5.
www.imdb.com/title/tt0096874/
Jag har sett alla filmerna många gånger, och gissar att de är välkända även för er. Men har ni några intressanta åsikter om dem? Just nu är ettan i färskt minne, för den gick för en vecka sedan. Efter ikväll kanske jag kommer med tankar om film nummer 2.
Jag har för mig att jag tidigare tyckt att första filmen var klart bäst, och att de blev sämre för varje uppföljare, men jag kan ju minnas fel. Någon som ska kika ikväll? Av er som fortfarande har en tv, och använder den?
Bortsett från att titta på sagda film, vad pysslar ni med en dag som den här?
Själv är jag "sjukpensionär" sedan 2010, på grund av kroniska fysiska sjukdomar, och även för att psykiska måendet är långt ifrån bra.
Ni behöver så klart inte berätta om er själva, men vad gäller mig själv har jag inget emot att svara på frågor. Så om ni är nyfikna på vad det är för nykomling i tråden som plötsligt hittat hit efter 2 år och nästan 14 000 inlägg, fråga på! Jag har planer på att gå tillbaka till början av den här tråden och läsa alla inlägg, men hittade hit först idag, så det har inte hunnits med än ;o)
Oj, ja, som Morty sa, då har du en del att göra med nästan 14000 inlägg!
Jag kan berätta lite om mig själv i alla fall:
Jag är författare. Jag är en väldigt snäll person. Brusar sällan upp, trots att jag har ADHD så är jag väldigt lugn av mig. Jag har en kompis som heter Torsten, som dyker upp här ibland. Han är min dammråtta!
Vill du veta något mer så är det bara att fråga.

.