Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 09:11:49 följande:
    God morgon Freddie, Torsten och Morticia! {#emotions_dlg.flower}
    Morrn, morrn. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-11 09:19:25 följande:
    Ah, en till :) God morgon.
    Freddie K skrev 2022-09-11 09:12:35 följande:
    Sovit gott? .
    Njao egentligen inte. La mig på tok för sent och sen vaknade jag mitt i natten och kunde inte somna om på ett tag. Däremot fick jag sovmorgon så jag har nog fått mina timmar ändå :)
    Aha, sånt är jobbigt när man vaknar mitt i natten. Det brukar jag med göra.
  • Freddie K

Nu har jag gjort min mederborgligaplikt och röstat!

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 12:22:26 följande:
    Kul att du kikar förbi Allmighty Torsten! Och tack för morgonhälsningen Freddie också Flört
    Hur är läget idag? .
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 12:47:53 följande:
    Tackar som frågar. Jag är lite trött. Hur är det själv? Vad bra att du har varit och röstat. 
    Jo, men det får man vara å helgen. Jo, tack, det är bra här med. Sitter och skriver lite just nu. .
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 13:05:13 följande:
    Det låter trevligt. Ta gärna för dig från fikabordet i hörnet. Och Morty, att jag ställde in ett @-fat betyder så klart inte att du ska sluta bjuda "nykomlingar" på ev välkomstbulle. Det är en jättefin gest! Hjärta
    Tack, det gör jag gärna. {#emotions_dlg.flower} En kopp kaffe skulle inte vara fel nu! .
  • Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-11 14:38:22 följande:
    Nä inget sånt heller, jag är lite allergisk mot att betala för månadstjänster som jag kanske använder någon gång per år ;)
    Du kan ge mig de pengarna istället så kan jag sitta och kommentera filmen om vad som händer och så. Tungan ute
  • Freddie K

"Jag är fri. passa! PASSA! Passa då ditt j*vla ego!"

• Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 15:10:43 följande:
    Kollar du på CHL? Glad
    Nej, jag lyssnar på Markoolio-Mera mål. Skäms
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 15:09:01 följande:
    Fullt förståeligt. Den enda streamingtjänst jag betalar för och använder flitigt är Tele2 play, (tidigare Comhem play) som jag betalar 69kr/månad för. De har ett extremt stort och varierat utbud. 

Vad gäller att hyra eller köpa film från SF Anytime och Google play eller iTunes så betalar man ju styckpris för just den film man är intresserad av att se, och ingen löpande kostnad för en tjänst man inte utnyttjar.

Men man får kanske ut minst lika mycket genom att Freddie tittar på och refererar filmen i realtid Skrattande
    Jodu, om jag skulle referera en film skulle det låta ungefär så här:" Kameran zoomar ut och action och där är filmen slut" :-P.
Svar på tråden Här är vi alla vänner.