Inlägg från: Freddie K |Visa alla inlägg
  • Freddie K

Här är vi alla vänner.

Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 15:54:08 följande:
    Mycket vettigare! Jag väljer Markoolio framför ishockey alla dagar i veckan. Jag har försökt bestämma mig för vilken låt jag gillar mest, men det går inte att välja bara en som är bäst av mera mål och den här hiten Glad 
    Nej, han har ju gjort ett par riktigt bra låtar! . Just nu går i alla fall:"Mera mål", på högvarv här. Jag vet inte varför jag fastnade för just den här låten just nu?
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K
    Freddie K skrev 2022-09-11 15:57:41 följande:
    Nej, han har ju gjort ett par riktigt bra låtar! . Just nu går i alla fall:"Mera mål", på högvarv här. Jag vet inte varför jag fastnade för just den här låten just nu?
    Jag kanske borde byta låt ett tag. .
  • Freddie K
    Ingenpsykolog skrev 2022-09-11 16:38:04 följande:
    För att Markoolio är kung, och för att du inte kände för att lyssna på någon annan av hans låtar just precis nu kanske?
    Jo, så kan det ju vara! Solig
  • Freddie K

Angående bokmässan så ska jag inte ställa ut utan jag ska gå dit som egenskap av press, men jag ska försöka ge folk min novell ändå.

BTW: Jag är hemma nu! Glad

• Freddie K

Jag ska starta ett eget parti: Alternativ för Torsten, där jag främst sätter dammråttors rättigheter i första hand. Låter det bra? Tungan ute

• Freddie K
    Mortiscia80 skrev 2022-09-12 17:03:01 följande:
    Ja det tycker jag. Kan inte vara värre än vissa av de andra mindre partierna x)
    Haha! That's the spirit? Tungan ute
  • Freddie K
    Antigone skrev 2022-09-12 23:18:10 följande:

Freddie K: Tycker det låter lite farligt att kämpa för dammråttornas rättigheter, för de har redan tagit över mitt hem Skäms Men jag förstår ju Torsten också såklart!

Man måste ju såklart hålla pli på dem, men jag tänker att ingen ska bli diskriminerad för att den är en dammråtta! Tungan ute
Svar på tråden Här är vi alla vänner.