• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Cinnamonbun skrev 2020-12-10 12:59:12 följande:

Åh vilket bra avsnitt det var idag! Jag älskar Sören! Men undrar faktiskt vad som händer nu (ljusen....) eftersom han ju tror att Rakel är galen.

Dessutom glömde hon spisen.

Hoppas verkligen det går bra oavsett!
  • Litenmenhård

I'm back, baby! .

• Litenmenhård

Jo, ni har rätt. Jag borde göra något som jag inte brukar. Grejen är bara att det är så svårt. Jag är ganska bekväm av mig och vill ha det på ett visst sätt.

• Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2020-12-10 12:59:12 följande:

Åh vilket bra avsnitt det var idag! Jag älskar Sören! Men undrar faktiskt vad som händer nu (ljusen....) eftersom han ju tror att Rakel är galen.

Ja det finns ju en stark risk att lilla Sören skakar på huvudet åt det där, eller att hans föräldrar tänder ljusen ändå.
  • Litenmenhård

Nu blir det The Big Bang Theory, sen kanske dagens avsnitt av julkalendern, sen sova!

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-10 16:59:54 följande:

Nu blir det The Big Bang Theory, sen kanske dagens avsnitt av julkalendern, sen sova!

Jag håller på att gå igenom sista säsongen, har kommit halvvägs. Lite trist att den serien är slut.
  • Aniiee
    Disa35 skrev 2020-12-10 08:43:47 följande:

Samt när en femma betydde att man hade råd med en Piggelin och två tuggummin

Jag minns när jag tvingades betala 1500 för en fralla..... Ok, det var 1500 yen men ändå, kändes som en förmögenhet.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-10 17:36:40 följande:
    Jag håller på att gå igenom sista säsongen, har kommit halvvägs. Lite trist att den serien är slut.
    Ja, verkligen, men man kan ju alltid kolla om den och jag tycker den är lika rolig fast jag har sett varje avsnitt 100 gånger, haha.
  • Aniiee

Fattar ni hur jobbigt det är att knåda en 3+ kilos deg för hand?

Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård
    Aniiee skrev 2020-12-10 17:42:00 följande:

Fattar ni hur jobbigt det är att knåda en 3+ kilos deg för hand?

Haha. Jag älskar dina instick! .
Svar på tråden Här är vi alla vänner.