Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
VPN. Har du ingen sån så rekommenderar jag det starkt, av många skäl, inte minst säkerhetsmässigt. Och att kunna se diverse streamingtjänster från andra länder än där man råkar vara =P
*Vakna till:* Bob Marley-Three little birds.
Allmän fråga till tråden:
Är det någon som minns de där små mjuka doftkulorna i olika färger som var populära på 90-talet? Såg ut som vanliga spelkulor, men var mjuka och doftade.
Vad sjutton skulle man ha dem till?
Haha, ja de ja. Nja, jag vet faktiskt inte. Tycker det var ganska mycket hysteri kring badgrejer på den tiden överhuvudtaget. Kommer ihåg när någon fyllde år att dem kom med en jättekorg full med badsalt och annat.
Haha, ja de ja. Nja, jag vet faktiskt inte. Tycker det var ganska mycket hysteri kring badgrejer på den tiden överhuvudtaget. Kommer ihåg när någon fyllde år att dem kom med en jättekorg full med badsalt och annat.
Samt när en femma betydde att man hade råd med en Piggelin och två tuggummin
Samt när en femma betydde att man hade råd med en Piggelin och två tuggummin ![]()
Jag fick aldrig någon tamagoochi när jag var liten. Min mamma ville inte att jag skulle ha husdjur.
Mycket mer än en halv herrgård tydligen. Fint att de där från Coltvolt inte är så pushiga mot barnen utan ganska naturliga, inte som det där första paret som skulle adoptera Mira.