• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Cinnamonbun
    Disa35 skrev 2020-12-08 12:19:47 följande:

Nej, jag kan inte det, jag har försökt (snåla jävla Svt!).

Vad upptäcker de?

Jag blev lite överraskad av sekt-känslan och att vetenskapliga bevis helt saknas. Och så funderar jag såklart på hur de kommer att jobba mot Covid-vaccinet.
  • Mortiscia80
    Cinnamonbun skrev 2020-12-08 13:17:04 följande:
    Jag blev lite överraskad av sekt-känslan och att vetenskapliga bevis helt saknas. Och så funderar jag såklart på hur de kommer att jobba mot Covid-vaccinet.
    Jag såg att programmet fanns på SVT men jag orkar inte titta på den själv. Väldigt viktigt program iaf! Bra att de tar upp det.
  • Litenmenhård

Ibland låter det som att min dator morrar.Förvånad

• Litenmenhård

*Går loss till:* Beenie man-Gospel time.

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-08 15:41:36 följande:

Ibland låter det som att min dator morrar.Förvånad

Den är väl hungrig. Har du matat den? Klappat den lite grann? Öppnat burken och tömt på damm, särskilt runt fläkten?
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-08 16:33:00 följande:
    Den är väl hungrig. Har du matat den? Klappat den lite grann? Öppnat burken och tömt på damm, särskilt runt fläkten?
    Det är en lap-top, så det har jag inte gjort. Däremot har jag gett den lite kärlek i alla fall. En puss då och då får den, men på sistone har den varit lite grinig. Har ju inte haft den ens ett år.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-08 16:33:00 följande:
    Jag har gett den saft vid ett tillfälle, men det var inte uppskattat!(Spillde saft över tangentbordet) Jag var snabb på att torka upp det.
  • Aniiee
    Disa35 skrev 2020-12-08 11:30:43 följande:

Tack

Idag är det på dagen fyrtio år sedan John Lennon blev skjuten till döds utanför sitt hem i Dakota Building i New York City. Den sista offentliga bilden som togs har med John Lennon (som mer ser ut som Bob Dylan) och hans mördare (som ännu befinner sig bakom galler).

Det har dykt upp en dam från Blekinge i riksmedia, och hon är emot vaccin pga narkolepsi hos hennes barn. Snälla rara ni, hör inte på henne! Det här vaccinet, mot Corona, är en helt annan sak, det finns mycket mer forskning bakom och att leva efter allmänt struntprat har mycket värre konsekvenser än narkolepsi. Jag har själv skickat ännu ett uppmuntrande mejl till smuttskyddsläkaren i Blekinge, och jag hoppas att vi alla kan behålla vett och sans.

Alltså, jag tror folket i Blekinge blev förvirrade när min mormor dog. De verkar vara redo för hispan hela bunten. Min mormor var precis den sista vettiga människan från landskapet.
    Gamla matvaror i kylen? Först får de päls, sen börjar de morra och SEN går de ut.
  • Litenmenhård

Nu har jag sett ikapp.

• Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-08 16:35:05 följande:
    Det är en lap-top, så det har jag inte gjort. Däremot har jag gett den lite kärlek i alla fall. En puss då och då får den, men på sistone har den varit lite grinig. Har ju inte haft den ens ett år.
    Ja det är en bra start, men om jag vore du skulle jag öppna den och damma av fläkten och kolla kylpastan samtidigt (skadar inte när man ändå har botten av).
    Litenmenhård skrev 2020-12-08 16:37:17 följande:
    Jag har gett den saft vid ett tillfälle, men det var inte uppskattat!(Spillde saft över tangentbordet) Jag var snabb på att torka upp det.
    Det kan jag förstå! Datorer och laptops är generellt inte så törstiga av sig. De kan gå utan vätska längre än både kameler och dinosaurieväxter! www.coolstuff.se/Dinosaur_Plant
    Litenmenhård skrev 2020-12-08 17:27:49 följande:

Nu har jag sett ikapp.

Visst är den bra ändå! :)
Svar på tråden Här är vi alla vänner.