Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
När jag pratar med er känns det som att ni vet så mycket och är så världsvana, om man jämför med mig. Min värld är liten och jag lever i en bubbla, på gott och ont, men ibland vill jag också kunna en massa.
Bara en fundering från min sida.
Ok. Jo, haha. Vilka grejer vi hade för oss då. :-P.Ja, vilka tider och ett frimärke kostade typ 4 kronor eller något sånt där. Nu kostar det 13 spänn. Det var nog bättre förr ändå.
Usch, vad nostalgisk jag blir nu. .
Nej, om man ska åka till jobbet kanske.
Later, dudes and dudettes!
När jag pratar med er känns det som att ni vet så mycket och är så världsvana, om man jämför med mig. Min värld är liten och jag lever i en bubbla, på gott och ont, men ibland vill jag också kunna en massa.
Du får ta lärdom av oss då :) Men det går ju också att förkovra sig för den som vill, du kanske skulle ha som mål inför nästa år att se en dokumentär i månaden om ett nytt ämne? Lagom lite och du lär dig nog massor med nya saker.
Åh vilket bra avsnitt det var idag! Jag älskar Sören! Men undrar faktiskt vad som händer nu (ljusen....) eftersom han ju tror att Rakel är galen.