• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Disa35
    Mortiscia80 skrev 2020-12-14 11:45:17 följande:

Haha ja lite udda med strumpbyxorna men ungar hittar ju på så mycket ofog vet du ;) :D

Ingen fara, jag tog det inte så :) Det finns en anledning varför man frågar flera människor åt gången om man vill ha ett vettigt svar, man behöver ibland se saker från flera håll samtidigt.

Ungar? Jag fick för mig att det var Babben, nu när Andres är ledig och Ulla i 9C är borta med vinden.

Jo, så tänker jag med Och nu börjar det ordna upp sig - nu nalkas dagar av matlagning med mycket aktiv lillkille hemma på jullov...
  • Cinnamonbun
    Disa35 skrev 2020-12-14 11:59:20 följande:

Ungar? Jag fick för mig att det var Babben, nu när Andres är ledig och Ulla i 9C är borta med vinden.

Jo, så tänker jag med Och nu börjar det ordna upp sig - nu nalkas dagar av matlagning med mycket aktiv lillkille hemma på jullov...

Nej men Andres verkar ju upptagen nu i den här nya verkligheten, frågan är om det är med Ulla??? Min dotter tror att det är Rakel som kommer ha skapat det svarta hålet nu.... mindblowing. Hur ska det sluta?
  • Disa35

Läser nu i tidningen att det tydligen gnälls över "ingen länk" i mass-sms'et från myndigheterna.

Det är väl bara att vara glad och tacksam över att utvandringen till Amerika har hundrafemtio år på nacken, och vikingarnas resor tusen år. Vi hade aldrig fått till det idag.

Ingen länk - herregud...

• Litenmenhård

Min Youtube har stängt ner. Så irriterande!

• Litenmenhård

Det är en apa med en hammare med texten:" Something wnet wrong." Uppe i sökfältet står det bara: "Oops.". Jag fattar nada.

• Mortiscia80
    Disa35 skrev 2020-12-14 11:59:20 följande:

Jaja! Jo det var ju hon som pillat in dem där men hon skyllde ju på barnen hahaha! :D

Min kille går veckan ut, sen är det jul :) Pappa jobbar till o med den 23:e. Jag ska iaf försöka få ihop pepparkakor nån dag nu.
    Cinnamonbun skrev 2020-12-14 12:50:44 följande:
    Nej men Andres verkar ju upptagen nu i den här nya verkligheten, frågan är om det är med Ulla??? Min dotter tror att det är Rakel som kommer ha skapat det svarta hålet nu.... mindblowing. Hur ska det sluta?
    Jag tror inte det är någon kvinna alls! Ulla och han skilde sig ju för många år sen sa han, men de kanske fick barn, eller om han har en liten hund... :) De möts nog snart igen ;)

Intressant teori! Jag tänkte också på det där hålet, om inte Anna-Karin och Vilgot "finns" i deras liv så hur blev det då? Rakel verkar imponerad av Marie Curie och väldigt trött på sitt findamsliv så det är inte omöjligt att hon krävde att få vidare studier :)
  • Mortiscia80
    Litenmenhård skrev 2020-12-14 13:17:33 följande:

Det är en apa med en hammare med texten:" Something wnet wrong." Uppe i sökfältet står det bara: "Oops.". Jag fattar nada.

Samma här! Jag insåg till slut att nej, det var inte att de tagit ner videon utan det verkar vara hela YT.
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-14 13:18:03 följande:
    Samma här! Jag insåg till slut att nej, det var inte att de tagit ner videon utan det verkar vara hela YT.
    Då är det inte bara hos mig då? Undrar om det kommer lösa sig?
  • Litenmenhård
    Litenmenhård skrev 2020-12-14 13:17:33 följande:

*went*
  • Litenmenhård
    Mortiscia80 skrev 2020-12-14 13:18:03 följande:
    Jag tror det är ryssen, eller Kina som vill censurera oss. Vad tror du?
Svar på tråden Här är vi alla vänner.