Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Haha ja lite udda med strumpbyxorna men ungar hittar ju på så mycket ofog vet du ;) :D
Ingen fara, jag tog det inte så :) Det finns en anledning varför man frågar flera människor åt gången om man vill ha ett vettigt svar, man behöver ibland se saker från flera håll samtidigt.
Ungar? Jag fick för mig att det var Babben, nu när Andres är ledig och Ulla i 9C är borta med vinden.
Jo, så tänker jag med Och nu börjar det ordna upp sig - nu nalkas dagar av matlagning med mycket aktiv lillkille hemma på jullov...
Läser nu i tidningen att det tydligen gnälls över "ingen länk" i mass-sms'et från myndigheterna.
Det är väl bara att vara glad och tacksam över att utvandringen till Amerika har hundrafemtio år på nacken, och vikingarnas resor tusen år. Vi hade aldrig fått till det idag.
Ingen länk - herregud...
Min Youtube har stängt ner. Så irriterande!
Det är en apa med en hammare med texten:" Something wnet wrong." Uppe i sökfältet står det bara: "Oops.". Jag fattar nada.
Det är en apa med en hammare med texten:" Something wnet wrong." Uppe i sökfältet står det bara: "Oops.". Jag fattar nada.