Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Nu är det strax dags för The Big Bang Theory så förlåt om jag försvinner en timme.
All is fair in love and war! ;) Jo vattenlåset är nog en bra gissning, eller om det finns ett enda stort hål uppifrån.
Åh gu så skönt att vi slipper utklädning... Än så länge iaf. Men gulligt blir det nog :) Vad ska sonen vara för djur?
Ja! Ett slag för kvinnokampen! :D Jag tänker att Anna-Karin kanske inte ens existerar. Galad visste ju inte vem hon var, och det borde han eftersom hon ägde halva herrgården men sålde till Ernst som nu ska riva den (fortfarande). Så hon föddes väl inte. Men hon kom ju från den smalare broderns sida av släkten så frågan är vad som hände där. Träffade han aldrig sin fru på perrongen? Varför inte? Blev bröderna sams innan han lämnade familjeföretaget? Har Rakel talat om för dem hur dumt det var att bråka om en kolbit? Och vad har den lilla stugan att göra med hela utkomsten om Anna-Karin?? Eller måste lilla Sören och hans föräldrar dö i branden för att påverka Colt-släktens utbredning...? Många frågor!
Ok, Ja, det var en salig blandning! .