Här är vi alla vänner.
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Hej och välkommen.
Slå dig ner och känn dig som hemma.
Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.
Kom ihåg att hålla god ton!
Jag valde att bara svara på katten, pga politik blir tradigt i en glad tråd.
Men Pence han gör det han gör för framtiden och hans egen karriär, går han emot trump så kan han aldrig bli president för USA NÅGONSIN är min gissning och därför han gör det han gör.
Med den är under klösbrädan håller han sysselsatt i 10-15min enbart
Nu vet han redan när jag "slänger" in han på toan, att nu är det dax med nått gått.
För han springer ut ur toan snabbt, stannar par meter ut och sen går näsan upp i vädret och sniffar.
Konstigt man haft katt i över 50år(Som ung och föräldrars och egna), och inte börjat med detta innan för kanske 2-3 år sedan eller nått sånt.
Och prasslet ifrån påsen triggar han direkt och springer som galning när han hör nått liknande ljud.
En annan lustig sak jag märkt med katter under året och det är att "slå"(inte så dramatisk som slå) på sängen/soffan med handen lätt.
Och hur de blir triggade att komma, ibland under protest andra bara kommer och lägger sig.
Den jag har nu är lite segare på den, men gör den ändå ofta.
En katt som jag blev så satans trötter på och sprang ut och in, ut och in genom fönstret där jag sov, slog på sängen och han hoppade upp och lade sig och lade täcket över sen låg han där och sov i par timmar.
Satans gulligt faktiskt.
Visste ni att bananen är ett bär? Det sa dem på nyheterna, så det måste ju stämma.
BBL, jao!
.
Nej, det visste jag inte. Man lär sig något nytt varje dag! .
Han är rätt skön, men han har också en del irriterande saker.
Som att när han går ifrån mig och andra, så är det som någon håller på att mördar honom, han ska ta en sån jävla fart.
Och farsan berätta det samma när de hade han i en månad, han kom upp och prata med han, låg på han och sov, när han ville gå, så laddade han och sprang iväg som eld vore i rumpan på han.
Jag lärde en katt att gå på vår vanliga toa, men haft överlappande katter sen och det har varit omöjligt att lära.
Men nu ska vi vänta tills han är död, och sen skaffa en ny, så kanske jag kan lära nästa katt att gå på den vanliga toan igen, så spara man att köpa en låda kattsand var månad och man behöver aldrig fundera på att göra rent kattoan mer.
Men det är en del arbete vet jag med erfarenhet.
Varför har jag så svårt att komma till skott med vissa saker. Den där boktråden bara drar och drar..... nu ligger jag 3x14 kapitel efter.
Jo, det glömde jag, jag kastade fjärrkontrollen på han idag också, den filuren hade lagt sig på den svarta filten och såg han inte ens.
Som tur vad brydde han sig inte så mycket, men fick väldigt dåligt samvete för det har jag aldrig lyckats med innan :p