• Litenmenhård

Här är vi alla vänner.

Hej och välkommen.

Slå dig ner och känn dig som hemma.

Här kan ni prata om allt ni känner för. Ingen dömer er. Kanske jag kan vara till hjälp med något eller någon annan.

Kom ihåg att hålla god ton!

Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • Svar på tråden Här är vi alla vänner.
  • Litenmenhård

När jag var ett vårtsvinsbarn. *Brölar*.

• Litenmenhård

Jaha, vi pratar katter. Sorry...

• klyban
    Mortiscia80 skrev 2021-01-14 17:37:14 följande:
    Hrhrm, efter allt det här pratet om katter börjar det kännas aktuellt med bildbevis.... ;)

På att en katt satt på toan, vet inte om jag har en bild på detta men kanske.
    Problemet dock är dottern drog ut lådan med korten som liten, och tog och kasta dom över axlen i en glädje att ta nästa kuvert och kasta över axlen, kort och negativ är än idag en röra :/

Tänker dock inte ge bildbevis på honom idag, pga anonymitet problem med det, har alldeles för många högerextrema och nazister som jagar mig med en blåslampa för jag ifrågasätter dom.(Ej här på FL.)
    Men han ser ut som den svarta katt som fanns i lantmännsreklamen(eller vad de nu heter idag och för några år sedan)

• Disa35
    Aniiee skrev 2021-01-14 16:32:46 följande:

Håller med om att det är intressant. Det ska till ett riktigt stolpskott till president att bli ställd inför riksrätt två gånger under samma mandatperiod (ska vi kalla det det eller finns det ett annat/bättre ord?)

Vet ej, men avgående får ju onekligen Bush Jr att framstå som ett bra alternativ.

Jag tittar lite då och då på en kanal på tuben som heter Watchmojo - de gör listor på allt mellan himmel och jord. De har en lista med sina önskepresidenter från kändisvärlden och ett antal kommentarer tackar gud för att de inte föreslår Tom Cruise Det gör jag med, kan tilläggas.
  • Litenmenhård

Detta eviga sorterandet!

• Mortiscia80
    klyban skrev 2021-01-14 17:50:42 följande:

På att en katt satt på toan, vet inte om jag har en bild på detta men kanske.
    Problemet dock är dottern drog ut lådan med korten som liten, och tog och kasta dom över axlen i en glädje att ta nästa kuvert och kasta över axlen, kort och negativ är än idag en röra :/

Tänker dock inte ge bildbevis på honom idag, pga anonymitet problem med det, har alldeles för många högerextrema och nazister som jagar mig med en blåslampa för jag ifrågasätter dom.(Ej här på FL.)
    Men han ser ut som den svarta katt som fanns i lantmännsreklamen(eller vad de nu heter idag och för några år sedan) 

Måste inte vara en toabild :P men gärna en på katten som den ser ut annars :) Men synd att du inte kan pga idioter =/ Fortsätt kampen!! Det måste man.
  • klyban
    Mortiscia80 skrev 2021-01-14 19:26:27 följande:
    Måste inte vara en toabild :P men gärna en på katten som den ser ut annars :) Men synd att du inte kan pga idioter =/ Fortsätt kampen!! Det måste man.
    Som bäbbe.
    imgur.com/bhOXIDcimgur.com/bhOXIDc
Svar på tråden Här är vi alla vänner.