Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Ja man blir fasen galen...jag höll mig i tre timmar och drack nästan inget innan jag tog det sista. Hoppas jag snart få se ett starkare från dig!
Rädslan är hemsk, men har inte riktigt tagit in nåt än, behöver så de starkare för jag vet ju att det kan bli en kemisk före bim med som inte fäster in som det ska. Jag har alltid haft nidblöding men inget sånt denna gången så är rädd det inte borrat in sig ordentligt. Sjuka tankar jag vet. Så, blir att vara nervös ett dygn till och se vad morgondagens test bjuder på.
Vet inte hur man bifogar tidigare meddelande men Nykär15 och fruitloop tack för svaren! Känns lite mer verkligt när ni också ser vad vi ser! Wow :)
Lycka till!
Vet inte hur man bifogar tidigare meddelande men Nykär15 och fruitloop tack för svaren! Känns lite mer verkligt när ni också ser vad vi ser! Wow :)
Lycka till!
jahapp, började morgonen med ett test som va lika negativt som dom andra 10 månaderna :(
Får alltid en obehaglig värk i axlarna innan mens och värken i magen smyger sig på så mensen kommer komma imorgon.
Vill bara skrika rakt ut just nu..... blir så frustrerad..
jahapp, började morgonen med ett test som va lika negativt som dom andra 10 månaderna :(
Får alltid en obehaglig värk i axlarna innan mens och värken i magen smyger sig på så mensen kommer komma imorgon.
Vill bara skrika rakt ut just nu..... blir så frustrerad..
Det känns ingenting. Brände lite i livmodern igår. Men det kan lika gärna ha varit tarmarna har jag lärt mig.
Jag har gett upp hoppet så jag tror inte jag kommer testa alls utan inväntar blödning. Borde får mens på onsdag nästa vecka.
Härligt att du känner dig lite hoppfull idag. Det är en bra känsla :) När ska du testa?
Vågar tro lite på detta...hjälp så nervöst! Snälla öka...
Jag har Bim 17/5, är det för tidigt att testa imorgon? Har Rfsu testa tidigt stickor:)