Bim Maj 2020
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Idag kom mensen och med mina långa cykler innebär det bim i Maj, hoppas detta blir vår månad!
Bim
3/5 Majja92
Bim-4, ett litet knappt synligt streck men vågar inte riktigt lita på det.. Rfsu testa tidigt från imorse. Symptom har jag knappt haft några men något lite illamående, pyttelite molvärk senaste dagarna och kaffet smakar absolut inte gott längre!
Hoppas det blir tydligare streck på torsdag och att mensen inte dyker upp på fredag!

Vågar tro lite på detta...hjälp så nervöst! Snälla öka...
Åhh ser absolut ett streck. Hoppas hoppas. Du kanske kan köpa ett testa tidigt och se ifall strecket blir tydligare?
Jag har mått sjukt illa i snart en vecka vilket jag aldrig gjort innan plus innan, fryser mycket med och stark molvärk. Jag är på ÄL+10-11, vet inte hundra när ägget släppte.
Mina test mäter från 25, är inga testa-tidigt men är enda testen jag litar på. Tycker cb är lite sega, så vänta nån dag till för säkerhets skull om du kan hålla dig. Jag köper 20-pack stickor från testlagret så jag kan testa tidigt och mycket om jag vill, kostar ungefär samma som för 2 cb...
Håller tummarna för dig!
Jag är på äl+8. Jag har testat med vanlig test från testlagret, alltså 25mg.
Jag hade sagt att jag inte skulle börja testa förrän äl+9 (då jag plussa förra graviditeten), men kunde inte hålla mig :p
Är imponerad att du hållt dig!
Nån annan som har BIM 21 maj? När kan man testa tidigast och var kan man köpa tester som mäter bäst tidigt?

Ja tycker med det syns mer! Måste ju stämma...så rädd för att det inte ska öka nu...först jagar man streck, sen ökning, sen vul, sen rul osv...hahaha
I morse när jag mådde så sjukt illa så tänkte jag att det kanske inte är så smart bli gravid och man kanske ska vara nöjd med det vi har...hahaha men såklart vill jag detta mer än nåt, även om det blir sjukt pirrigt nu!
Tråkigt att ditt inte visade mer, men kommer nog i em! Kul du är som jag som inte klarar att vänta hahaha
Jag tar nästa först i morgon...lovar jag mig själv nu!
Ja tycker med det syns mer! Måste ju stämma...så rädd för att det inte ska öka nu...först jagar man streck, sen ökning, sen vul, sen rul osv...hahaha
I morse när jag mådde så sjukt illa så tänkte jag att det kanske inte är så smart bli gravid och man kanske ska vara nöjd med det vi har...hahaha men såklart vill jag detta mer än nåt, även om det blir sjukt pirrigt nu!
Tråkigt att ditt inte visade mer, men kommer nog i em! Kul du är som jag som inte klarar att vänta hahaha
Jag tar nästa först i morgon...lovar jag mig själv nu!