Vi som är kritiska till Sveriges handhavande av pandemin
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Det här är en tråd för människor som är kritiska till Sveriges strategi och som önskar att diskutera ur det perspektivet.
Menar du FHM´s egna ord nu?
Känns inte speciellt wiki i mina öron, så hur får du det till detta i dina?(Medvetet?)
Menar du FHM´s egna ord nu?
Känns inte speciellt wiki i mina öron, så hur får du det till detta i dina?(Medvetet?)
Väldigt konstigt också, det börjar med en kritik mot 1 November och att man itne ska testa vaccinerade längre och att dessa ska stanna hemma vid symtom och inte uppsöka sjukvården och testa sig.
Sen förklarar Padirac FHM´s uppdrag på mer plan än ett, Padirac förklarar även att sjukdomar som med COVID-19 viruset kommer komma till en punkt där man tar ett steg tillbaka.
Och sen återger även Padirac vad FHM säger i frågan, och då möts vi av detta och en TOTAL osaklighet och ändlösa ad hominem.
Varför vill de inte längre prata om denna 1 Nov och att vaccinerade inte ska ta tester för COVID-19 längre, förutom för den medicinska nyttan.
Och den kritik jag skulle tänka mig kan skulle kunna ha, det var att det att man kanske skulle väntat en månad till.
Men icke och inget av detta, utan man ger upp det sakliga helt och blir extremt otrevliga istället och när fakta kommer om FHM´s uppdrag och det sakliga kring den 1:A Nov.
Vad vill dessa människor undrar jag mera, för COVID-19 och det ämnet verkar för vissa inte vara speciellt intressant och inte det allra minsta heller.
Udda och extremt perpelxande.
Det är bland annat inlägg som ditt ovan, som jag får spader av.
Vissa andra skribenter i denna tråd använder betydelsehalkningar som påminner om Bambi på hal is och kvaddar totalt, men det verkar du inte bry dig om.
Jag tycker att anledningen till teststoppet är dåligt förklarat, förklaringen är undermålig och oklar. Ett exempel jag gav är att det verkar som om de tycker att testning är en långtgående åtgärd, vilket är märkligt.
Det som kan utläsas beträffande motiven, tyder på att även motiveringen är skral. Eller också är det bara väldigt dåligt förklarat.
Vad sägs om att skriva något om sakfrågan i stället för att omtolka mina inlägg och försöka rättfärdiga dina mästrande förklaringar, frågor och kommentarer?
Det måste väl nästan vara första gången du håller med FHM i nått de gör.
Du är medveten om att testning för en medicinsk nytta fortfarande finns kvar även efter 1:a November?
Du är medveten om att testning för en medicinsk nytta fortfarande finns kvar även efter 1:a November?