Trött på tjejer utan helkroppsbild
Vad ytligt. Vill du träffa en kvinna eller bara en kropp?
Om en kvinna inte hade en kropp hade hon inte levt.
Vad ytligt. Vill du träffa en kvinna eller bara en kropp?
Det svaret är inte logiskt. En kvinna är inte både en kvinna och bara en kropp.
Du kommer knappast träffa någon, din attityd och framtoning är sjukt avtändande!
Även om jag nu råkar vara smal och relativt vältränad, så skulle jag backa direkt.
Du kommer knappast träffa någon, din attityd och framtoning är sjukt avtändande!
Även om jag nu råkar vara smal och relativt vältränad, så skulle jag backa direkt.
Det är inte vad som antyddes i trådstarten. Där var det enda viktiga att det skulle finnas en helkroppsbild. Alltså förstår jag det som att du ratar dem som inte har en helkroppsbild alt. inte en helkroppsbild som faller dig i smaken, alldeles oavsett hur den kvinnan är i övrigt när det kommer till utseende, intressen, värderingar, smak, yrke och allt annat.
Det finns många som inte säger allt i sin presentation. Då kan man fråga. Det är väl inte svårare än så?
Men nej, du förstår inte att inte allt som du önskar finns i presentationen redan från början.
Bara för att någon anses smal enligt ett visst BMI säger det ju inget som helst om proportionerna. En människa kan ha bred underkropp och jättesmal upp till och ha 17-18 i BMI en annan är jättevältränad och smal men har högt BMI. Fett väger ju mindre än muskler varför hela BMI-konceptet är helt missvisande. En frisk och normaltränad kropp med harmoni och bra balans är den vackraste enligt mig. Har sett alltför många smala otränade människor med fluffiga kroppar som sett skitbra ut i kläder men ack så oattraktiva utan kläder.
Sen har människor ofta delar av sin kropp de är mer stolta över och har fått mycket bekräftelse för. Dessa vill man gärna visa upp först. Sen hatar många att bli fotograferade av andra varför selfies blivit så populärt. Man vågar agera ut sin sexighet på ett annat sätt.
Hur gammal är du ts, i vilken ålder ska kvinnan du söker vara?
Hur ser du själv ut och vad har du för bilder? Kan tänka mig att du blir avvisad först och främst pga din personlighet. Tjejer känner sånt rakt igenom bilderna och ratar killar som tänker med kuken och inte ser dem som hela personer. Sök dig till sajter som knullkontakt eller köp sex så vet du vad du får.
Jag träffade nyligen en 25 årig tjej som bara var ute efter att ligga. Hon visade inte heller någon helkroppsbild. Men hon var jättesöt. Men nej. jag kunde inte finna någon riktig attraktion då hon var varken smal eller tränad.
Skriv då direkt i din pres att kroppen är det viktigaste för dig (dvs sex), på en kvinna och att den ska vara vältränad och smal. Tror tyvärr din chans till dejter blir föga! Hur tänker du dig sexet när du är 50-60-70-80 när du själv blir både rynkig och säckig. Tror du att äldre kan tända på varann när utseendena inte längre är sexiga?