Inlägg från: Anonym (Varför? *Trött*) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Varför? *Trött*)

Trött på tjejer utan helkroppsbild

Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-01 14:38:10 följande:
    Jag tror att eftersom du varesig har längden eller vikten på din sida, bör du endast visa ansiktet på Tinder eftersom alla tjejer, smala som tjocka väljer bort spinkiga små män utseendemässigt. Du ser svag ut när du är så tanig och benig. Det är inte attraktivt att se ut som en lite klen 15-årig pojke i kroppen, om man inte är 15 år. Det är inte tjejerna som är stora, det är du som är extremt tanig, under medel. Dessutom verkar du ha en ätstörning som gör att du tror att din spinkiga lilla taniga kropp är normalviktig. Du tror du är större än vad du är. Om du tittar på sjuka människor så har de din vikt och längd, dvs att vara så spinkig ser ut som en sjukling. Inte något attraktivt någonstans det är därför du inte får attraktiva napp på dejtingsidan. Förbättra din egen kropp först. Eftersom du inte får en match med någon attraktiv tjej beror det på att du själv inte håller måttet utseendemässigt, detmåste du förstå. Det är dig det är fel på och du som har ett stort förbättringsarbete att göra.
    Tvärtom så föredrar de flesta kvinnor slanka män med lagom mycket muskler.
    Tänk dig Brad Pitt i Fightclub
    superhumanyou.net/wp-content/uploads/2019/07/Brad-Pitt-Fight-Club-Workout.jpg

Han vägde 67 kg där på 180 cm.

Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 15:56:55 följande:
    Min man är också samma längd och vikt och inte fan är han tjock! Men hans BMI säger att han är överviktig. Han har dock mycket muskler och är byggd som ett v.
    Har alla på FL en partner som är bodybuilder och käkar anabola eller ? 
    riversnroads skrev 2020-05-01 16:03:52 följande:
    Så himla dumt bmi särskilt om du är lång och grov (muskulös).
    Det ligger nåt i det.  BMI stämmer inte lika bra på korta eller långa personer. För mig BMI bygger på en medellängd av 170 cm.   Dvs, för korta visar BMI för lite och tvärtom.
    Anonym (Hourglass) skrev 2020-05-01 15:02:53 följande:
    Om Ts dessutom inte har ett attraktivt ansikte kan han ju inte dessutom se ut som en kort, tanig, spinkig sjukling i kroppen. Då MÅSTE han ju träna upp sig större för att kompensera för ansiktet. Det går ju inte att både vara kort OCH superspinkig. Din man verkar normal, både lång och stor, ger säkert ett gott, friskt intryck, förstår att du valt honom och inte en liten spinkling som Ts som är en liten mygga.
    Haha, kom hit så kan jag sticka dig då ;)   Du skulle nog behöva ett rejält stick så du kan ut och springa bort dina extra kilon :D. 
    nénuphar skrev 2020-05-01 16:20:39 följande:
    Ser du ut som dem också? Är du lika känd? Du vet det är fler parametrar i det där med attraktion än det som går att mäta och väga.
    Näe,  de är snyggare och kändare förstås. 
    Men en smal tjej är väl inte för mycket att begära när jag själv är smal ?
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 18:32:52 följande:
    Shit vägde han 67 där? Hur vet du det? Min bästa vän har en man som är ca 180 cm och väger 67 kg, han är en riktigt mager speta
    För dig är väl alla män under 100 kg en liten speta...
    Du verkar vara lika mycket för tunga män som jag är för lätta tjejer ;)
    riversnroads skrev 2020-05-01 18:47:28 följande:

Ts, vad gör du den dagen du finner en kvinna som matchar dina preferenser så visar det sig att hon är ett riktigt rötägg med dåliga värderingar och allt annat negativt som inte syns på kroppen.

Det är så klart att du har rätt att ha preferenser precis som att alla andra har samma rättigheter.

Jag hoppas du finner din drömkvinna en dag!

Skulle inte kunna vara tillsammans med henne då.  Det är ju mycket annat som ska stämma också naturligtvis.  Men intressen och personlighet.

Men hade nog kunnat tänka mig att ha henne som KK ... :) 
    Anonym (Paulina) skrev 2020-05-01 19:13:37 följande:
    Ja exakt, du har rätt! Jag har verkligen dragning till stora män. Har bara varit ihop med 185 cm killar som väger ca 80 och uppåt. Men anledningen till att jag skrev i denna tråd var för att jag helt håller med dig och förstår dig i att det är svårt att hitta en tjej på dejtingsidor som faktiskt visar upp den hon är utseendemässigt (kropp + ansikte) och ännu svårare att hitta en kvinna över 25 som är väldigt smal. Då får man nästan leta asiater. Jag är själv före detta smal som sakta har gått upp, ett kg för varje år sedan jag fyllde 30...det är skitjobbigt.
    Swipar du också på tjejer på Tinder ?

Jo, du är inte ensam. Det är rätt många tjejer som har krav på att tjejen ska vara 180+ eller 185+  även om inte alla skriver det.

Har du inte ändrat din livstil lite då också ??   Man kan inte förvänta sig att hålla sig smal om man aldrig tränar, käkar godis och dricker läsk...
    Anonym (Varför? *Trött*) skrev 2020-05-01 20:30:57 följande:
    Swipar du också på tjejer på Tinder ?

Jo, du är inte ensam. Det är rätt många tjejer som har krav på att tjejen ska vara 180+ eller 185+  även om inte alla skriver det.

Har du inte ändrat din livstil lite då också ??   Man kan inte förvänta sig att hålla sig smal om man aldrig tränar, käkar godis och dricker läsk...
    Äsch, att man inte kan redigera på FL.   Menar att killen ska vara 180+.
    Limeblad skrev 2020-05-01 19:21:02 följande:
    Var har du fått det ifrån? När jag googlar hittar jag lika många svar som träffar. Vissa säger så lite som 63 kg (skulle inte tro det) andra 75 kg.

Vad har du själv för bilder? Säg inte att du är en sån med solglasögon på alla bilder...
    Sanningen ligger nog nånstans i mitten.

Man kan inte ha några extra kilon om man vill vara rippad...

Hel och halvbilder från olika platser.   Inte en enda med solglasögon faktiskt. 
    Jag får matchningar hela tiden.  Men finns inga smala tjejer här jag bor.  Eller dom finns men inte på Tinder som det verkar...
Svar på tråden Trött på tjejer utan helkroppsbild